سلام

من 19 سالمه و امسال کنکور دارم . مشکلی که من دارم اینه که مادرم اصلا به نظافت خونه و خودش اهمیت نمی ده اصلا نجسی یا پاکی چیزی براش مهم نیست منم خیلی رو این چیزا حساسم ولی مامانم اصلا براش مهم نیست هر موقع هم بهش چیزی میگم کار خودشو می کنه و  میگه تو وسواس  داری مشکل از خودته .

واقعا نمی دونم چی کار کنم تو رو خدا کمکم کنید این موضوع به شدت رو درسم تاثیر گذاشته حس می کنم همه ی خونه کثیف و نجسه حتی بعضی موقع ها با جارویی که بیرون رو جارو می کنه خونه رو هم جارو می کنه یا اصلا صبح ها بدون دست صورت شستن میره آشپزی می کنه واقعا متنفرم از این کاراش .

نمی دونم چی کار کنم کمکم کنید  


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)