با سلام و آروزی سلامتی و سعادت مندی برای تک تک خانواده برتری ها

دختری 20 ساله هستم از چند سال پیش  خواستگار داشتم بنا به دلایلی جور نشد و تا امروز بنده مجرد هستم .

سوال من :

من تو اقوام نزدیکم یه دختری هست هم سن منه و مجرده،  مدام منو سین جین میکنه هی باز پرسیم میکنه میگه خواستگار نداری؟ شوهر نکردی ؟ آدم حسودیه و مدام دنبال اینه بفهمه من هنوز ازدواج نکردم تا خیالش راحت شه .

پارسال یه خواستگار داشتم تقریبا اوکی شده بود اون موقع این دختر رابطه شو چند ماه با من بهم زد حتی یک اسمس هم نمیداد بعد که فهمید من ازدواج نکردم دوباره مثل قبل صمیمی شد باهام ...  چون فکر میکرد قراره من و اون خواستگارم ازدواج کنیم .

الانم جدیدا یه خواستگار داشتم و رد شد کاملا منتفی شده س حالا هی گیر داده تو در آستانه ازدواج هستی میگه تو اوکی کردی اونو و قراره شوهر کنی، در صورتی که هیچی نیست فقط یه خواستگاری ساده بود منتفی شد .

حالا من خیلی پریشونم وقتی میبینم یه دختر که از قضا فامیل هم هست و هم بازی بچگیمه اینطوری رفتار میکنه باهام یعنی تا یه خواستگار برام میاد بهم میریزه .
یه وقتایی دلم میگیره آخه بر فرض من شوهر کردم ... چی میشه مگه ... تو این سایت شب و روز آدمایی رو میبینم که واسه هم نوع و هم سن و سالای خودشون آرزوی خوشبختی میکنن اون وقت این یکی از دخترای فامیل با من همچین رفتاری میکنه چند وقت پیش مادرم گفت اگر تو شوهر کنی فلانی ( همین دختره ) سکته  میکنه ... من واقعا دلم نمیخواد با ازدواج کردنم یکی دیگه اینطوری بشه میخوام همه واسم آروزی خوشبختی کنن ...

دلم شکسته بود امشب اومدم اینجا یه راهنماییم کنید من چه جوری رفتار کنم با همچین آدمی؟ 

خدا همه جوونا رو عاقبت بخیر کن

آمین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)