سلام وقتتون بخیر
من مژان هستم و یک ماهه که از خوانندگان خاموش سایت هستم . من یه خواستگار دارم که 1 ساله که میشناسمش و تازه یه مدت پیش خواستگاریم اومدن . قصدم اینه که جواب مثبت بدم ولی جدیدا متوجه یه موضوعی شدم .
مشکل اینه ، من جدیدا یک عکسی از ایشون دیدم که مربوط به یک مسابقه ی بسکتبال هست که در سالن گرفتن و چون لباس بستکبال تنش بود من متوجه شدم که موهای پاهاش رو زده!!! و چون پوست خیلی سفیدی داره قشنگ مشخص بود که موهاش رو گرفته!!! بخدا قیافش خیلی زنونه شده بود در مقایسه با بقیه ی هم تیمی هاش که ساده بودن!
ولی موهای دستش بود و اون قدرم زیاد نبود که بگیم چون پر موئه موهای پاشو زده! فقط چون پوستش خیلی سفیده یکم موهاش جلب توجه میکرد" اما اون مرده ! دختر که نیست!! به نظرم اینقدر وسواسی و تمیزی جالب نیست!! من یه حس خیلی بدی دارم!! تا حالا ندیدم مردی موهای پاشو بگیره !! خواستم بپرسم از آقایون که به نظرتون چه دلیلی داره!؟ یعنی حساسیتم بی مورده! آخه این چه کاریه !؟ حس کردم موهای قفسه ی سینه رو هم گرفته !
کلا خیلی حس بدی دارم! تو رو خدا دلداریم ندید فقط شما آقایون بهم بگید اگر کسی این کار رو بکنه چه دلیلی داره!؟ اینم بگم که ایشون 30 و خورده ای سالشه!

کلا یه مرد بی دلیل میره موهای پاشو بگیره!؟ حالا موهای سینه یه چی! ولی پا دیگه خیلی مسخرست!
یعنی من هر روز باید این قرتی فرتی هاشو تحمل کنم ؟ واقعا برام چندش آوره که شوهرم موهای پاشو بگیره هر روز !! چون خودم میدونم که موی پا زود در میاد! و موی نصفه در اومده زشته و باید گرفتش!! حالا این واسه ما خانوما عادیه ولی واسه یه مرد چی!؟
خواهش میکنم آقایون کمکم کنید و ببخشید اگه شما هم اینجور موردی دیدید بگید و دلیل این کارم از دید خودتون بگید ' 'به هر حال مردا همدیگه رو میشناسن..
ممنونم ازتون ببخشید صحبت هام طولانی شد!
کلا از وقتی عکس رو دیدم دنیا رو سرم خراب شده! هنوز بهش جوابی ندادم ولی الان به دلم افتاده این وسواسه ! یا مشکل داره!

پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)