سلام

دختری از یک خانواده متوسطم که 25 سالمه و در 21 سالگی با همسرم به صورت سنتی آشنا شدیم و نهایتا بعد از 2 ماه آشنایی کار کشید به عقد و 1 سال هم عقد بودم. همسرم 32 سالشه. از هر لحاظ خوبه مثل قیافه ، برخورد ، احترام اما یک عیب بزرگ داره.

همه فکر میکنن که من چقدر خوشبختم به ظاهر هم زندگی آروم و نرمالی دارم اما خودم میدونم باطن زندگیم رو آبه که هر لحظه دلهره طوفان رو دارم. من و خانواده ام سطح اعتقادات خوبی داریم. پدر و مادر نسبتا مذهبی دارم و فوق العاده خوش برخورد و مهربون. هیچ وقت فکر نمیکردم نتیجه دعاها و نمازهای پدر و مادرم در حق من این طوری بشه.

من هم خدایی اهل پسر و هیچ چیزی نبودم. مشکل همسرم چند تا چیزه که از دوران عقد فهمیدم. متاسفانه همسر من در دوران مجردی خیلی فیلم پورنو دیده و اصلا براش چیز بدی نیست و دوم اینه که متاسفانه از مشروب این جور زهرمارها هم بدش نمیاد . متاسفانه خودش میخره و خیلی به ندرت و کم میخوره هر وقت که به قول خودش کار و غصه بهش فشار بیاره.

من خاک بر سر از دوران عقد فهمیدم ولی به پیشنهاد چند تا مشاوره برجسته گفتن طلاق نگیر و صبر کن برید سر خونه خودتون درست میشه.که البته خدایی تا 80 درصد هم حل شد. یعنی در مواقعی که هستم همسرم فقط با من ارضا میشه و واقعا خیلی تو رابطه هم خوب رفتار میکنه اما اگر متاسفانه خونه نباشم ممکنه نگاه کنه که این فکر مثل خوره تو جون منه. مشروب هم که اصلا هیچ کس نمیدونه و فقط تو خونه میخوره و حتی کسی از آشناها خبر نداره.

همه فکر میکنن چه پسر خوبی که هست.اما من از درون آب میشم. از خدا خجالت میکشم. شرمندم. من واقعا تقصیر نداشتم و اگر همه دخترهای عالم هم جای من بودن اشتباه میکردن. به ذهنشون هم خطور نمیکرد که این فرد این طوری باشه.

خدا رو شکر خیلی کم تر شده فیلم دیدنش . نمیدونم چرا احساس میکنم که میتونم همسرم رو از گناه نجات بدم.تا الان هم جلو خیلی از گناهاش رو گرفتم اما ته دلش رو نمیدونم چه طوری با خدا کنم. شاید خندتون بگیره ولی همسرم یک اعتقاد عجیبی هم به امام حسین داره یعنی تو هر لحظه سختی زیارت عاشورا که تو ماشین داره میخونه. مامانش میگه من موقع شیر دادن بچه ها با وضو بودم و میگه ذاتش پاکه. نمیدونم من میتونم همسرم رو به ذات پاکش برگردونم یا خودم هم میرم تو باتلاق گناه؟

خیلی درموندم با کسی هم نمیتونم مشورت کنم. دلم خیلی برای پدر و مادرم میسوزه فکر میکنن چه دامادی دارن... همسرم خیلی منو دوست داره و تو همه امور با من مشورت میکنه یعنی میشه از این دوست داشتن برای اصلاحش استفاده کرد؟ از طرفی هم دوستش دارم  و نمیتونم جدا بشم. اگر کسی راهنمایی ، حرفی ، توصیه ای داشت بهم بگه ممنون میشم.

یا علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)