سلام

لطفا با حوصله بخونید و راهنمایی کنید...ممنون

18 سالمه و الان حدود 6 ماهه به استادم بشدت علاقه مند شدم ... ،‌ایشون 36 سالشونه، از یه استان دیگه میان و توی آموزشگاه کنکور تدریس دارن. ( با اختلاف سنی میدونم که میتونم کنار بیام با توجه به شناختی که از خودم دارم؛ و اینکه مطمئنم این علاقه از روی هوس یا بخاطر قیافه و مسایل مادی و... نیست )

البته از 1.5 سال پیش میشناختمشون و اصلا حس خاصی نداشتم بهشون ولی این ماه های اخیر نمیدونم چرا ...! از اولش هم فکر میکردم این علاقه خیلی بعیده که به ثمر بشینه ،‌ برای همین تمام تلاشمو کردم که فراموشش کنم و بهش فقط به دید استادم نگاه کنم ...

اما واقعا نتونستم! تا مدتها کار و زندگیم گریه کردن و به فکر فرو رفتن و غصه خوردن بود ... . تا اینکه بالاخره یه ماه پیش تصمیم گرفتم قضیه رو باهاشون درمیون بذارم ... ،‌ بعد از کلاس یه گوشه خلوت بهشون گفتم « اگه یکی از شاگرداتون بگه بهتون علاقه داره چه واکنشی نشون میدین ؟ »

ایشونم گفتن«عصبی میشم...جای داداشتم و ... »

البته در عمل عصبانیتی نبود خیلیم مهربون و لبخند به لب !!  ( ایشون بین همه بچه ها عنوان بداخلاق ترین استاد و دارن؛ اما  هر وقت خارج از زمان تدریس و کلاس باهاشون بودم- منظورم صحبتای مربوط به مباحث درسی تو آموزشگاه - خیلی با محبت و متواضع و ... برخورد میکردن.)

البته تاکید میکنم اهل سوء استفاده و اینا نیستن چون با اتفاقی که قبلا تو آموزشگاه افتاد، به وضوح برای همه مشخص شد که با کسی شوخی ندارن تو اون جور مسایل!

با اینکه ایشون اون شب اون حرفو زدن ولی هنوزم یه امیدی گوشه دلم هست که شاید احساسشون عوض شد یا اینکه چون شوکه شدن اونو گفتن!!

هر کاری میکنم نمیتونم ول کنم! حتی تصور اینکه قرار نیست آیندم با ایشون همراه باشه نفسمو بند میاره!

شما راهنماییم کنید.. حالم اصلا خوب نیست...اصلا


مرتبط با عشق یک طرفه :

عشق یک طرفه رو خودآزاری می دونم

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم

از سال دوم راهنمایی عاشق یه بازیگر مرد شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)