سلام

به نظر شما علل خیانت به همسر در ایران چیست؟ مهمترین علت یا ریشه این مشکل از کجاست؟ آیا بدحجابی یکی از مهمترین دلایل خیانت در کشور  است؟

در جامعه ما معضلی به نام بدحجابی وجود دارد و این به این خاطر معضل محسوب می شود که جامعه ما 98 درصد مسلمان دارد. این یعنی زنان مسلمان ما بدحجاب هستند.

حجاب امر الهی به زنان مسلمان است. روی سخن ما با بانوان مسلمان است و نه نامسلمان . امروز درد بدحجابی و مضر بودنش بیش از هر زمان برای افراد جامعه قابل درک است.

امروز بدحجابی باعث از بین رفتن حیا و جلب توجه های گناه آلود شده است. از اثرات منحوس بدحجابی می توان به ؛

1- علت عدم وجود شرایط کافی ( اقتصادی ،اجتماعی ، ... ) بسیاری از آقایان جوان و مجرد امکان ازدواج و رفع نیاز جنسی که حق طبیعی هر موجود است را ندارند و به دنبال تحریک های بصری متعدد توسط خانم های بدحجاب به گناه ترغیب می شوند.

2- زمینه را برای تجاوز به زنان و دختران فراهم می کند.

3- خانم های بدحجاب با جلوه گری در انظار عمومی موجب سردی روابط میان زوج ها می گردند و شوهران را نسبت به زیبایی همسرشان دچار تردید می کنند.

4- خانم های بدحجاب زمینه خیانت به همسر را در جامعه به وجود می آورند. یا خود مورد طمع مردهای هوسران قرار می گیرند و به شوهرشان خیانت می کنند یا زمینه را برای خیانت مردی به همسرش فراهم می کنند. بعضی از خانم های بدحجاب گمان می کنند که از همه زیبا ترند ،‌ بدحجابی به بعضی از خانم های بدحجاب اعتماد به نفس کاذب داده و آنان خود را زیباتر از سایرین می پندارند چرا که متوجه خطری که خودشان را تهدید می کند نیستند.

خانم ها ی بدحجاب از خیانت مصون نمی مانند فقط به این دلیل که عریان هستند. خانم های بدحجاب به خوبی می دانند که زیباترین زن شهر یا حتی خیابان یا حتی کوچه یا حتی اقوام خود نیستند. خانم های بدحجاب می دانند که زنان دارای میزان متفاوت زیبایی هستند و همیشه دست بالای دست بسیار است.

خانم های بدحجاب موجب خیانت مردی به همسرش میشوند و زن بدحجاب دیگری موجب خیانت همسر خودشان به آنان می شود. این یک سیکل معیوب است. چاهی که بهر زنان دیگر کنده می شود و با خیال خام اینکه زنان دیگر در آن جای گیرند گریبان خود زنان بدحجاب را می گیرد.

بنابراین از کلیه برادران ،همسران، پدران، پسرانی که به حفظ تحریم خانواده اهمیت می دهند و تمام بانوان بدحجابی که نگران خیانت دیدن خود در آینده هستند توصیه می شود با رعایت حجاب از این پدیده شوم و خانمان برانداز خیانت جلوگیری کنند. با حفظ حجاب در حفظ زندگی خود و دیگران بکوشیم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)