با سلام و احترام

من ساکن شهرستان هستم در کنار شهری بزرگ. تاکنون حدود ۱۰۰ تا جا تماس گرفتیم برای خواستگاری که به خاطر ساکن شهرستان بودن نزدیک ۱۵ تا ۲۰ مورد به ملاقات اولیه رسیده که در بین این موارد هم یک مورد به جلسه دوم رسیده. دلایلی که از معرفان شنیدم برای جواب منفی ساکن شهرستان بودنه و اینکه دختر خانم هایی که من پسندیدم آنها مرا نپسندیدند.
البته فاصله شهرستان تا شهر حدود ۱۰ کیلومتره نه زیاد و اینکه من چون مال این شهرستان نیستم از نظر فرهنگی و فکری اصلاً به هم نمی خوریم هر چند در این شهرستان هم خواستگاری رفته ام که شباهت بین ما خیلی کم بوده. 

حالا دو تا سوال دارم برای اینکه به ملاقات اولیه برسه تلفن هام و پشت تلفن جواب منفی ندهد باید چکار کرد و بعد اینکه چرا هر کسی من را پسندید پایین‌تر از خودم بوده از نظر ظاهری!؟ البته نظر اطرافیان هم همین بوده مشاوره هم که رفتم گفت تنها راهش اینه بیای اجاره کنی تو این شهر ولی من نه می تونم نه اینکه دلم می خواد اجاره نشین بشم به خاطر این موضوع ...
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)