سلام به همه ی کاربران عزیز خوانواده برتر

یه سوال و یه خواهش کوچیک داشتم .
یه مدت تو پست های مختلف که دقت میکنم میبینم دوستانی که به سوالات پاسخ میدن
خیلی وقتا اصلا کاری با سوال و مفهوم و محیط و ... ندارن فقط میخوان حرف خودشون بزنن
یا اعتراض کنن!

حالا تا یه مقداری به نظرم طبیعی خب ممکنه خواننده ی یه سوالی درک  یا برداشت خودش از اون سوال داشته باشه ولی از یه حدی که بیشتر میشه ادم تو فکر میره.

یه جورایی بعضی از دوستان میخوان فریاد اعتراضشون نسبت به وضع موجودشون یا شرایط
خوانوادگی یا اجتماعی که درونش قرار گرفتن به گوش بقیه برسونن و از حالت روحی نرمال خارج شدن با این افراد کاری ندارم و درکشون میکنم شرایط سخت ممکنه ادم تحت فشار روانی قرار بده و ندونه که چی کی کجا و در جواب چه مطلبی بیان .

میکنه ارزو میکنم خدا زودتر واسشون یه فرجی بکنه . روی صحبتم با عزیزایی که مطلب زحمت نمیدن درست بخونن یا میخوان خواسته های ذهنی خودشون به بقیه بقبولونن!

از قدیم گفتن بیشتر از 50 درصد جواب تو سواله . خواهش میکنم یه سوالی درست بخونیم یه کم فکر کنیم و با دید باز نظر بدیم .

اول خودم میگم اگرم به نتیجه نرسیدیم نظر ندیم !اینجوری خوشگل تر نیست ، وقتی نتونیم یه سوال معمولی هم دیگه رو جواب بدیم چه انتظاری از پیشرفت جامعه میتونیم داشته باشیم.

مورد داشتیم ظرف اومده گفته چیکار کنم زود تر ازدواج کنم؟ اون یکی اومده میگه رابطه دهانی تو خواستگاری حتما مطرح کن!!!

نخواستم مثال مشابه بزنم دل کسی خدایی نکرده بشکنه ولی خواهش میکنم یه کم بیشتر دقت کنیم

یا حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)