قبل از هر موردی عرض کنم که میتوانم در مورد اقتصاد و سایر آداب اجتماعی مطلب بزنم (تعریف از خود نباشه) اما اون گونه مطالب رو سایر افراد نیز از من بهتر در سایر سایت و کتاب ها می زنند اما مطالبی که بنده می نویسم راستش توی هر جا نمیشه گفت و این وبلاگ بهترین جا هست واسه این گونه مطالب زیرا در سایر جا ها به دلایلی نمیشه برخی مطالب را بیان کرد. بگذریم ...

می گویم: شوربختانه رعایت حجاب مناسب پیش برخی افراد امری جزئی است. اما در حقیقت حجاب امری مهم و کلی است.چرا؟

نخست: 

میدانیم که جرقه برخی آتش ها از یک کبریت یا جرقه ِ بسیار اندک شروع شده. همه ی ما می دانیم ماجراهای قتل و جنایت که بر اثر رابطه ی نامشروع و خیانت ها انجام گرفته اولش از چی آغاز شده؟ درسته برخی چادری ها هم رعایت نمی کنند و همه اش بر گردن بی حجاب ها نیست اما برخی خانم ها آنقدر تحریک کننده بیرون می آیند و حجابش آنقدر زننده است ولی فکر میکنند که چون منظوری ندارند (البته همه بی منظور نیستن) لابد چندان امر منفی نیست. اما فردی که افراد مریض همیشه هستند و و در نتیجه مزاحمات ناموسی بوجود آمده و گاهی دعوایی بوجود آمده و گاهی (نه همیشه) به قتل منجر شده و یا لا اقل به زد و خورد منجر شده.

دوم: 

درسته مرد باید نگاه نکنه و مزاحمت ایجاد نکنه و چشم چرانی حرامه اما افراد مریض چشم پاکی حالیشان نیست پس نباید زن عاقل با حجاب زننده و خود نمایی بهانه دست اون ها بده، چون اونها ممکنه اصلاح نشن، اما شما خانم های بی حجاب که ادعای عاقلی تون میشه میتونید خودتان رو اصلاح نمایید و بهانه دست اون ها ندید. مگر رعایت حجاب مناسب جلو پیشرفت و توسعه ی اقتصادی و کسب علم... رو می گیره؟ نخیر.

سوما:

دیدید خیلی از زن و شوهرها دعوا دارند بر سر چیزی الکی؟، اما زیر این موارد الکی حقایقی پنهان میشه (نه همیشه اما برخی اوقات) معلومه وقتی زنی بی حجاب در مجلسی یا در بازار خودنمایی میکنه سبب میشه مردی متأهل نگاهش کنه و زن خودتان میدانید ممکنه تیز باشه و بفهمه اما فعلا به روی خودش نمیاره، اما بعدها گیر میده بهش...

حالا که نگاه کرد چند معضل دیگر به دنبال خودش میاره. نخست ممکنه زیبایی اون زن بی حجاب سبب دلسری مرد از زنش بشه و لابلای دعوا مقایسه کردن زنش با اون زن دیگر... یا سخنان طعنه آمیز مرد خودش رو نشون بده و بدین ترتیب دعوا آغاز میشه. زن هم برای انتقام میره پسران و مردان را دید میزنه و ممکنه پسری یا مردی عاشق این زنه بشه یا خلاصه همین جرقه ی یک نگاه به رابطه و...کشیده بشه، توی جامعه خودتون هم از این دیدین پس منکرش نباشید).

مرد هم یه روزی میفهمه و غیرتی میشه و به زنش گیر میده و ...، این چرخه متهم نمودن همدیگر همچنان ادامه دارد.

چهارم:

خود ارضایی پسران و جوانانی هم بماند که بیشتر این گونه زن ها را در ذهن خود مجسم می نمایند...، خود ارضایی هم میدانیم که چقدر ذهن و روح یک جوان رو با خودش درگیر میکنه و یا لا اقل او را از کارهای مفید دور نگهداره، چندی پیش همین جا پسری پستی زد که به سبب خودارضایی من کنکور سه سال پشت کنکور موندم!!!...

مطمئن باشید زنان بی حجاب در تحریک این گونه پسرها برای خود ارضایی نقش دارند (نمیگم همه­اش تقصیر اون ها است اما نقش دارند)... یا لا اقل در عقده ای نمودن و به هم ریختن اعصاب مردها تأثیر گذارند. 

فرض کنید در یک شهر صد هزار یا حتی بالای میلیون جمعیتی هر پسری یا مردی که صبح بیرون می رود حداقل چند تا زن می بیند. حالا یک زن کمی موهای خود را بیرون آورده. دیگری شلوار تنگی پوشیده و دیگری مانتوی اندام نما پوشیده و دیگری یا جلو باز بیرون اومده و ...، هر کدام از اینها رو یک قطره بدانیم....

آیا میدانید قطره قطره جمع گردد و انگهی دریا شود. آنهم دریای از تحریک جنسی و مشغولی ذهن و...، فساد...، بیماری کرونا از چی آمده؟، بار اول یک ویروس بوده که با چشم هم دیده نمیشه.

پنجم: 

بی حجابی آنقدر منفی هست که حتی مردهایی که چشم چرانی نمی کنند و به شدت مذهبی هستند غیر مستقیم داغون میشند... (علت این رو بعدها در یک پست جداگانه توضیح داده ام و بازم توضیح خواهم داد).

(کرمی)


مرتبط با بدحجابی:

خانم بد حجابی که مبلغ حجاب شد

یک دلیل منطقی برای بد حجابی خودتون بفرمایید

آقایون غیر مذهبی واقعا از بد حجابی خانم شون در جامعه ناراحت نیستند؟

راه درست امر به معروف یه بد حجاب چیه ؟

چند سوال برای کشف عقاید بد حجاب ها

دید خانم های متاهل نسبت به خانم های بد حجاب و با حجاب

اثرات زنان بد حجاب روی مردان متاهل مذهبی

از کجا می شه فهمید هدف یه دختر از بد حجابی چیه ؟

ریشه یابی علت بد حجابی در جامعه

می تونم یه دختر بد حجاب رو با حجاب کنم ؟

بد حجابی یه خانم دلیلی برای بد بودن اون نیست

رابطه ی بین خشکسالی و زلزله با بد حجابی و گناه

بی حجابی یا بد حجابی چقدر با بی عفتی ارتباط داره؟

ترکیب نوحه و بد حجابی ، هدفشون چیه ؟

چند استدلال در مورد بحث حجاب

پلنگ شدن، یک اصطلاح مختص خاورمیانه و جهان سوم است

یک نکته خدمت خانم هایی که حجاب براشون مهم نیست؟