سلام...
احتمالا اکثریت بنده رو بشناسین چون مدتی هست که تو سایت جزو افراد فعال سایت هستم! دلم گرفته بود، ناراحت بودم، الانم دوباره با یاد اون حرف ها و بد و بیراه هایی که بهم نثار کرده بودن دوستان اشکم ریخت....
گلایه ای داشتم! نمیخوام بی دلیل طرفداری کنین یا اینکه به دور از انصاف قضاوت کنین! اما آیا اون یه کلمه ی دور از انتظار بنده تو اون پست که بنده نظر گذاشتم انقدر زشت بود که اون هایی که اومدن بنده رو قضاوت کردند یا تهمت و افترا زدن، پیام های دیگرم رو تو سایر پست ها ندیده بگیرن؟ آیا انصاف هست بخاطر یه اشتباه که بنده کردم انقدر قلبمو بشکنین که منی که مدام به سایت میومدم الان از ترس اینکه دوباره بد و بیراه بشنوم نیام؟
آیا حق من همینه؟ شماهایی که اومدین و فکر بقیه رو خراب کردین و اون ذهنیت رو از بین بردین، آیا ارزششو داشت که دل یه انسان رو بشکنین بدون اینکه شناختی ازش داشته باشین؟
من چندین بار گفتم الانم میگم...من خیلی خیلی احساساتیم با اینکه اینجا دنیای مجازیه اما نمیتونم نسبت به دید اطرافیانم تو این وبلاگ بی تفاوت باشم! دلم برای نظر گذاشتن تو پست ها تنگ شده.... همش شبا یاد این میفتم که پست هارو میخوندم و نظر میذاشتم اما الان با دید بدی که کاربرا بهم دارن فقط کارم شده گریه شب ها! ببخشید وقتتون رو گرفتم فقط خیلی دلم گرفته بود خیلی ... کاشکی کمتر آدم ها رو قضاوت کنیم (حتی خودم)!

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)