سلام

من علی هستم و آبان ۱۹ سالم میشه، از بچگی وضع مالی خوبی داشتیم همین قدر بگم که گوشیم اس الترا ۲۲ هست و ۳۵ تومن می ارزه! والدین من با هوش اقتصادی و انتخاب‌های درست تونستن ثروت شون رو زیاد کنن و یه زندگی راحت رو برای خودشون درست کنن!

ولی از قدیم گفتن فضل پدر تو رو چه حاصل! من تا ۱۶ سالگی علاف بودم و حال می‌کردم ولی از وقتی کرونا اومد جدی برای کنکور خوندم، رشته م ریاضیه و ترازمم الآن ۷۱۹۸ هست سعی می‌کنم طی این چند روز تا کنکور به رتبه خوبی برسم ولی می دونم کافی نیست می خوام کنار دانشگاه بزنم تو کار آزاد.

یکی از رویام اینه یه کارخونه بزنم و کارآفرینی کنم، من کار برام عار نیست حاضرم حتی یه مدت جایی شاگردی کنم، عاشق پیشرفت هستم و براش هر کاری می‌کنم، پیشنهاد شما چیه؟

در ضمن پدرم مغازه بزرگی داره ولی خوشم نمیاد برم اون جا چون پول مفته! همه که از فقر شروع به کار نمی کنن!  



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)