سلام

دو تا سوال، یکی این که خودم وقتی مسخره میشم توسط کسانی در مورد حجابم چه کاری باید برای خودم بکنم دوم اینکه جواب دیگران رو چی بدم.

اولاً خیلی اصرار نداشته باش همه رو قانع کنی و جواب بدی مگر اینکه کسی خودش بخواهد.

اونی که میاد مسخره می‌کنه که اصلاً دنبال حق نیست چون مسخره کردن دیگران به هر دلیل کار غیر منطقی هست 

کار غیر منطقی رو که با منطق نمیشه جواب داد تو هروقت روت فشار اومد بگو عیب ندارد پیغمبر به اون بزرگی رو مسخره می کردند من کسی نیستم. 

کسی که پوشش او مثل حضرت زهرا هست باید مسخره بشه یا کسی که معطل چشم های نامحرمان هست؟ بگو الگوی من حضرت زهرا هست و الگوی تو کی هست؟ 

الگوی من شایسته مسخره کردن هست یا الگوی تو؟  



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کلیپ (۱۵۳ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)