سلام

یه سؤالی مدتی ذهنم رو درگیر کرده که آیا کسی با بچه طلاق ازدواج می کنه؟

لطفاً از شخصیتم این طور برداشت نکنید که تو کف شوهرم و این چیزها، فقط یک دفعه کنجکاو شدم که بدونم جامعه هنوز مثل چند سال قبل که بچه های طلاق رو هیولا می دیدند جاهل هست یا نه؟

در مورد خودم پدر و مادرم مشکلات خیلی زیادی با هم دارن کلا دو آدم متفاوت هستند. چند بار در آستانه ی طلاق هم بودن، و شاید الآن نه امّا در نهایتا چهار یا پنج سال دیگه از هم جدا بشن . ولی خودم در خودم مشکلی نمی بینم البته منظورم از مشکل مشکلاتی هست که از دعواهای مداوم پدر و مادر پیش میاد مثلا اخلاق و رفتارهای غیر عادی یا همون نگاهی که خیلی ها به بچهای طلاق دارن. درسته تاثیر داره ولی خب باعث نمی شه کسی کاملاً غیرعادی بشه البته شاید استثناءهایی هم باشن ولی من که ندیدم.

هر چند من نزدیک به دوسالم افسردگی شدید گرفتم ولی اون دو سال به شدت منو پخته کرد به طوری که الآن ۱۶ ساله هستم امّا همه بهم میگن خیلی عاقلی یا خیلی راحت می تونم ادای یه ۳۰ ساله رو در بیارم بدون اینکه طرفم سنمو متوجه بشه.

می خوام بگم اتفاقا بچه هایی که تو این خانواده ها بزرگ میشن قدر زندگی رو خیلی خیلی بیشتر می دونن و تلاش می کنن پایدار نگهش دارن.این نظر شخصی منه. و غیرعادی و هیولاهم نیستن:)

و خب من هر چقدر هم با خودم منطقی فکر می کنم این چیزیه که دست من یا آدم هایی مثل من  نبوده و ما نقش یک بیگناه هایی رو داریم که قربانی انتخاب اشتباه دو آدم دیگه شدن. و چرا به خاطر اشتباه دو نفر که ما هیچ دخالتی توش نداشتیم ما مقصر و سرزنش میشیم و دیدگاه ها به ما عوض میشه؟...

در کل دوست داشتم بدونم نظر شما چیه،

از جایی که طبق چیزی که فهمیدم تو ایران از هر سه ازدواج یکیش طلاقه!، دوست دارم بدونم طرز فکر شما هنوز مثل قبلا به بچه های طلاق عجیبه؟ ممکنه شما ابتدا به دختر/پسری علاقه مند بشید بعد بفهمید بچه طلاقه و علاقه تون از بین بره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)