سلام به همه.

از تمامی دوستان ‌ تقاضا دارم نظر بدن.

... سال با شوهرم زبر یه سقف زندکی کردم. مشکلی با هم نداشتیم یعنی در حد مشکلات معمول همه زن و شوهرا .

مشکل اصلیمون دخالت بیش از حد والدین همسرم در زندگیمون هستش . همسرم تصمیم گرفته تو یه محله دیگه خونه بخره . حالا با این شرایط نمیدونم چه تصمیمی بگیرم البته نه اینکه ندونم‏ تمایل دارم جدا شم اما مشاور میگه چون قراره شرایط جدیدی به وجود بیاد و از ساختمونی که والدین همسرت زندگی میکردن نقل مکان کنین مشکلتون خیلی کمتر میشه و حیفه به زندگیت فرصت ندی.

البته با همه این مشکلات بینمون علاقه وجود داره اما نمیخوام احساسی تصمیم بگیرم. من قصد ادامه تحصیل دارم که مطمئنم بهش میرسم و آیندم از این نظر اگر خدا بخواد خوبه.

اما نمیدونم کدوم راه بهتره طلاق یا ادامه زندگی ... لطفأ راهنماییم کنید و برای حل شدن مشکلم دعا کنید.

انشالا مشکل همه حل شه و به خواسته هاتون برسید...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)