سلام. 

یک خونه کلنگی ویلایی دو طبقه حیاط، دار 110 متری شمالی ماشین رو ( تو حیاطش ماشین جا میشه.) که بالکن و باغچه و یک انباری روی پشت بوم داره، داریم. این خونه، دو طبقه مجزا هست. یک توالت تو حیاط داره. یک حموم و توالت و آشپزخونه با 3 تا اتاق طبقه اول داره. دو تا آشپزخونه و یک حموم و توالت و 2 تا اتاق هم طبقه دوم داره. راه مجزا هست. چون دو تا در داره. کسی که طبقه اول بشینه، از در حیاط می تونه بره تو. کسی که طبقه دوم بشینه، از در کوچه کناری می تونه بره تو. این خونه، بر خیابون اصلی هست. تو خیابونش و اطراف این خونه، مغازه و کسب و کار زیاده. حتی تو خونه های شمالی این خیابون هم کسب و کار ایجاد کردند. 

این خونه دو کله هست. یک درش بر خیابون اصلی هست. یک در دیگه اش، داخل یک کوچه بن بست کوچک، که فقط چهار خونه کلنگی ویلایی به اون کوچه راه دارند. از دو طرف اصلاحی داره و اگه تکی بخواد بسازه، عقب نشینی خیلی داره. عقب نشینی کنه، آپارتمان کوچک در میاد. دو تا پشت قواره داره. طبق قانون جدید شهرداری، اگه هر چهار تا خونه کنلگی، حاضر شند با هم تجمیع کنند، شهرداری اون کوچه بن بست رو رایگان میده بسازند و دیگه خونه ها از سمت کوچه عقب نشینی نخواهند داشت و تازه کوچه هم بهشون اضافه میشه و آپارتمان چند واحدی خوبی ساخته میشه. دو تا از خونه ها حاضر به تجمیع هستند. امّا خونه ای که پشت قواره ماست، حاضر نیست تجمیع کنه. طرف راست خونه ما یک آپارتمان هست. طرف چپ خونه ما اون کوچه بن بست کوچک هست. 

خونه ما بازسازی لازمه و خرج زیاد داره. امّا قابل سکونت هست. ولی پول کافی برای بازسازیش رو نداریم. 

می خوایم این خونه رو بفروشیم. ولی می ترسم با این شرایطی که داره و نوشتم، کسی حاضر نشه بخرتش. چون میگن مردم، نمیان کلی پول بدن خونه کلنگی بخرن بشینن توش. مردم میرن آپارتمان میخرن. این خونه هم که اصلاحی زیاد داره و بازسازی لازم هم هست. الآن هم نمی شه تجمیع کرد. چون یکی از خونه ها مخالفه. بازار خرید و فروش مسکن و ساخت و ساز هم که خیلی راکده. 

موندم چه امتیاز و چه خوبی به این خونه اضافه کنیم که خرج هم زیاد نداشته باشه، تا یک نفر حاضر شه این خونه رو به خاطر اون امتیازش بخره؟ می خوام یک کاری کنم امکان این که این خونه فروش بره، بیشتر شه. ولی نمی دونم چی کار میشه بکنم؟ می خوام یک کاری کنم مجبور نشیم خونه رو خیلی زیر قیمت بفروشیم. چون خیلی زیر قیمت بدیم، خودمون هم با مشکل رو به رو میشیم. لطفاً اگه فکری به ذهن تون می رسه بگید. ممنون میشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)