با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان محترم
من پسری 18 ساله هستم و هر جا توی نت جستجو کردم کسی مشکل من رو نداشت. یکی از دست هام معلوله و به همین دلیل از بچگی تا الان با ترس و اضطراب میرم توی اجتماع و جاهای شلوغ و هرکی هم دستمو میبینه یا تعجب میکنه و خیره میشه به دستم یا مسخره میکنه .
منم بخاطر همین نگاه ها و برخورد بعضی از مردم دچار کمبود اعتماد به نفس و ترس از اجتماع شدم  به طوری که منزوی و خونه نشین شدم و امسالم نرفتم دانشگاه با وجود اینکه درسم خوبه و علاقه دارم .
خودمم خسته شدم از این وضعیت. دارم زمان و فرصت جوونیم رو از دست میدم با خونه نشینی و منزوی بودن. اما سردرگمم چه کاری کنم که با معلولیت دستم بتونم راحت برم توی اجتماع و جاهای شلوغ مثل دانشگاه ؟ و معلولیتم کمتر به چشم بیاد؟
خواهش میکنم اگر امکانش هست راهنمایم کنید یا بگید کجا برم برای حل شدن مشکلم.
با تشکر از شما عزیزان

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)