سلام دوستان ممنون میشم کمکم کنید.

زود میرم سر اصل مطلب.

من یه دوست دارم 15 سالشه این همش تو گروه های تلگرام و این چیزاست. چند وقت پیش با یه پسر آشنا شد که پسره یه شهر دیگه بود.

من زیاد رو این موضوع حساسیت نشون ندادم چون دوستم تا چند سال پیش تو روستا بود و تازه چند ساله اومدن شهر و از بچگی با پسرا بزرگ شده حتی میگفت باهاش تماس میگیره من به خودم اجازه ی دخالت ندادم زیادم برام مهم نبود آخه ازمون دور بود پسره.

دوستمم خیلی ساده و بچست میگفتم حالا یه چت کنه چیزی نمیشه یه جورایی بهش اعتماد داشتم.میگفت این پسره مث داداشمه. اصلا به چشم داداشش میدیدش. دوست دوستمم با این پسره چت میکرد اصلا تو گروه آشنا شدن.

حالا پری روز پسره به دوست دوستم گفته ازت خوشم میاد اونا هم بلاکش کردن. الان دوست من اومده بود درد و دل میکرد آخرش گفت اولی ! رو دوست داشت الان غرورش شکسته شده که فهمیده اولی دوستشو دوست داره.

بجز اولی ! دوستم با یه پسر دیگه که اون تو شهرمونه دوسته اسمش  دومیه ! . دوستم از این پسره خوشش نمیاد و تا چند وقت پیش همینطور عادی پیام میدادن. اما میگه چون میخوام اولی ! رو فراموش کنم گفتم یه مدت با دومی ! باشم تا فراموشش کنم.

هر چی بهش گفتم اشتباه میکنی گفت دوست دارم و میدونم حرفت درسته اما میدونم منطق به ضررمه.

داداشش امشب تا یکشنبه میاد خونشون واسه همین سیمشو در اورد در آخر راضی شد که دوشنبه با دومی! به هم بزنه اما همش میگفت غرور دومی ! میشکنه.

حالا به نظرتون من چه رفتاری باهاش داشته باشم که بیخیال پسرا بشه و یه بلایی سر خودش نیاره؟ آخه خیلی خیلی سادست دوستم. حتی به دومی گفته بیا در مدرسمون بینمت پسره نرفته خیلی خوشگله دوستم اما واقعا عقلش رشد نکرده.

تازه سیمشم شکست من خریت کردم فکر کردم دارم بهش لطف میکنم سیمش مینی بود گذاشتمش تو قاب براش. خیلی احساس عذاب وجدان دارم. این الان شکست خورده من چکارش کنم؟؟؟

تازه امشب یه حرفی زد تنم لرزید گفت دیگه از چت و رمان خوشم نمیاد دلم یه تنوع میخواد. همش تقصیر دوستشه که اینطور شده. خواهش میکنم بگید چکار کنم باش که اولی رو بتونه فراموش کنه؟

چکار کنم دیگه دور پسرا رو خط بکشه. میترسم همینطور سر سادگیش یه کاری کنه تا آخر عمر پشیمون بشه. تازه با دو تا پسر دیگه چت میکنه بعد میگه میخوایم کرم بریزیم و کل کل کنیم که چت میکنم.

چکارش کنم؟؟؟؟

به نظرتون من چقدر مقصرم؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)