سلام
1. من معمولا هر دفعه به دوستام جواب میدم و در شرایط عادی جواب ندادن بهشون رو نوعی بی احترامی می دونم..
حالا من رتبه اول کلاسمون، بر خلاف همیشه نتایج کارنامه م خیلی خوب نشده بود.
یکی از همکلاسیام - یه جورایی از همون دوستایی که هر موقع باهات کار داره میشی دوستش!- بهم پیغام داد عکس کارنامه تو بده ببینم.
منم پیغامشو باز نکردم که read نشه، ولی چون دیدم چی برام اومده فهمیدم چی میخواد.
حالا چند روز دیگه برم مدرسه، ممکنه بهم بگه چرا به نظرم جواب ندادی.
من کسیم که اصلا دوست ندارم دروغ بگم.. پس نمیخوام بگم پیغامی برام نیومد..
چی کار کنم؟!  چی بهش بگم که دروغ نشه و ضایع هم نباشه؟

2. یه سوال دیگه هم داشتم؛ چه جوری تو مدرسه /سالای آخر دبیرستان/ سر حرف رو با دیگران که تازه اومدن تو مدرسه مون باز کنم که باهاشون دوست بشم و دوستیمون روز دوم وا نره؟! و طرف جذب من بشه، نه این که از روز بعدش من برم پیشش؟!!

من دلم دوستی میخواد که زنگای تفریح.. وقتای ازاد تو کلاس و اینا باهاش باشم و حوصله م سر نره و تنهام نذاره. مثل بقیه بچه ها هم چون نمره هام خوبه فقط موقع کمک خواستن نیاد پیشم! بقیه مواقعم دوستم باشه!!! چی کار کنم؟؟

3. من خیلی مثبتم! دخترم هستم! چیکار کنم یکم متعادل تر بشم؟ :D
تا الان سعی کردم خیلی مذهبی به نظر بچه ها نرسم و در عین حال باهاشون اجتماعی باشم. ولی نمیتونم اخه اب حروم کنم بریزم روشون یا بترسونمشون.. سوسک بذارم ک بترسن یا این جور شوخیا! میگم شاید اذیت بشن! چه جوری شیطونی کنم که خوب باشه و جذبشون کنم؟!!

4. من 18 ساله م تموم بشه به یه کار پاره وقت نیاز دارم. هر چند با درآمد خیلییی کم. لطفا راهنماییم کنید چه کارایی میشه کرد... ( دختریم که از امور مالی متنفرم و تدریس هم دوست دارم. ولی اگه بتونم کارای دیگه هم میتونم انجام بدم )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)