سلام عرض میکنم خدمت دوستان

بنده خانمی هستم زیر 25 سال و همسرم هم زیر 30 سال
راستش امروز رفتم آزمایشگاه که جواب آزمایش چکاپ قبل از بارداریم و بگیرم گفتن مشکوک به ویروسی هستم به نام cmv و برای اطمینان باید 1 بار دیگه آزمایش بدم.

وقتی رفتم سرچ کردم و اطلاعاتی از ویروس بدست اوردم ته دلم خالی شد نوشته بود درمان کامل نداره در حد بهبود هستش و...

میخواستم از شما کمک بخوام ببینم کسی به این ویروس مبتلا شده؟ درسته که درمان قطعی نداره؟ درمانش چه جوریه و چقدر طول میکشه؟
ممنون میشم کمکم کنین بدجور ذهنمو مشغول کرده

--------------------

29 / 7 / 94

سلام دوستان عزیزم
من همون خانمی هستم که چندهفته قبل راجع به ویروس cmv اطلاعات میخواستم و البته دوستان زیادی نظر ندادن که حتما اطلاعی نداشتن..میخواستم بگم خدا رو شکر دکتر بعد از دیدن آزمایش گفت ویروس رو گرفته بودی ولی درمان شدی!

در صورتی که من هیچ درمانی نداشتم و درعرض این یکسالی که از عروسیم میگذره به پزشک زنان مراجعه نکردم..راستش خودم اسمشو معجزه میذارم، روزی هزار بار خدامو شکر میکنم که منو لایق محبتش دونست..

دکترم گفت اگه ویروس تو بدنت بود کار به متخصص عفونی میکشید و دردسر داشت برات..دوست عزیزی که جوابمو دادی ازت متشکرم..

انشاء الله به حق این ماه عزیز و امام حسین همه ی خانمایی که میخوان مادر بشن مشکلی نداشته باشن برای منو همسرم هم دعا کنید بچه دار بشیم و بتونیم بچه ی خوبی تربیت کنیم..

ممنونم از همتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)