سلام دوستان عزیز امیدوارم حال تون خوب باشه
دختری ۲۰ تا ۳۰ ساله هستم و سوالی که دارم اینه چطور می شه بعضی آدم‌ها رو تاب آورد؟ 
من به واسطه زندگی خوابگاهی متوجه شدم واقعاً به سادگی قبل نمی شه آدم‌ها رو کنار گذاشت. دوستی اینجا دارم که اصلاً با معیارهای من برای دوستی مناسب نیست و به علت مشکلاتی که داره و نیاز به شخص مورد اعتمادی برای شنیدن به هم نزدیک شدیم و تا یک سال دیگه باید پیش هم باشیم. من از بعضی رفتارهاش واقعاً بدم میاد ولی چیزی که بیشتر از همه اذیتم می کنه اینه که توهم حسادت داره! 

یعنی بارها پیش اومده به من میگه حسود و من با توجه به اخلاقی که ازش می‌شناسم می دونم عمراً بتونه نظری در موردت داشته باشه و مخفی نگهش داره بالاخره لا به لای شوخی بهت میگه! من شخصیت آرام، همدل و مثبتی دارم (نه که خصوصیت بدی نداشته باشم!) و واقعاً تشویقش می‌کنم بهش اعتماد به نفس می دم و البته نظر واقعیم رو هم می گم. مثلاً ممکنه بگم فلان چیز بهت نمیاد خیلی زود بهم میگه تو حسودی به خاطر حسودیته!

چیزی که خودم فکر می‌کنم اینه اون به خاطر مشکلاتی که داره و من ندارم، گاهی واقعاً اذیت می شه و میاد این خصوصیت حسادت رو به من نسبت میده که خودش آروم بشه! (اینم بگم خیلی اتفاقی متوجه شدم که خودش رو آدم حسودی می دونه) حالا نه که من خیلی زندگی فوق العاده ای داشته باشم ولی خودم راضی و شاکرم نه آدمی هستم که بخوام فخر فروشی کنم اصلا! حتی خیلی از خواستگارام رو اجازه نمیدم بفهمه.

بسیار بسیار اهل غیبت و خراب کردن بقیه است. من حتی اگر خبر خیلی بدی رو هم در مورد کسی بشنوم سعی می‌کنم اون اتفاق رو کاور کنم که نه اونم حق داره به خاطر فلان چیز ولی ایشون دقیقاً برعکس من! از یک رفتار ساده یک قضاوت بسیار بزرگ در مورد افراد می کنه.

مورد دیگه ای بخوام بگم خیلی کم پیش میاد موقعیت خوبی ببینه و به من بگه! مثلاً به هر نحوی یه خیری به من برسونه خیلی کوچیک حتی ولی توقع تام از من داره هر چی بشه بهش بگم و اگر این کار رو نکنم انگ حسود بودن که آره تو نمی‌خواستی منم از این موقعیت استفاده کنم رو بهم‌میزنه و اعصابم رو خورد می کنه!

من آدم خیلی خیلی ملاحظه گری هستم با فکر صحبت می‌کنم ولی ایشون نه و این احساس رقابتی که تا به حال واقعاً در کسی ندیده بودم در ایشون خیلی خیلی من رو آزار میده. و از سمتی هم دلم براش می سوزه انگار تا حد زیادی دست خودش نیست و شرایطش باعث شده این طوری بار بیاد. اگر راهکاری دارید که چطور می تونم این شرایط رو آسون تر کنم یا بهش کمک کنم ممنون میشم بهم بگید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)