می دونم الآن همه میان میگن بس کنید بابا، این چه پستیه، چه عنوانیه، چه روشی، چه منشی و ...
ولی خب لطفاً اون هایی که می‌خواهند این حرف‌ها بزنند ساکت بمونند و نظر نگذارند.
می دونم که بعضی آقایون تا ظاهر یک خانم را نپسندند به ازدواج باهاش فکر نمی‌کنند هر چقدر هم خوش رفتار باشه. پس من دو تا سؤال دارم

۱) آیا راهی هست که بفهمم چهره من مورد پسند هست یا نه، تا بعد برسیم به ...
۲) ایشون از خانواده اصیلی هستند و شاید مؤمن نباشند ولی اهل روابط بی حد و مرز با جنس مخالف نیستند (عین خودم). این خودش ویژگی مهمی هست چون مطمئنم با جلف بازی دورشون می‌کنم. پس آقایونی که قصد کمک دارن بیان بگن این طور افراد چه طوری تحت تاثیر قرار می گیرن؟ 

به فرض که من هفته‌ای یکی دو بار فرصت دیدار حضوری کاری. و تمام وقت امکان ارسال پیام داشته باشم. چه چیزی باید در کلام چت  و گفتار و رفتار رعایت کنم؟ 

خیلی دوست دارم خودم باشم ولی در مواجهه با ایشون خودم رو گم می‌کنم و اصلاً یادم میره خودم که بود چه کرد! خدا می دونه به هیچ مرد و پسری چه کوچک‌تر چه بزرگ‌تر حاضر نیستم چشم بگم. حتی تو خونه اونی که بیشتر حرف اون یکی گوش میده پدرمه، نه من!

امّا این قدر برای ایشون احترام قائلم با یک کلام رام می شم! خیلی حس بدی هست که من این قدر دوستش دارم ولی یه دهم شایدم کمتر ایشون منو دوست داره. (می گم دوست داره چون جزو کسانی هستم که احترام می گذاره زیاد. ولی سرسنگین و رسمی) ناراحتم. تنها پناهم شد این پست.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه)