با سلام

دختری 37 ساله هستم و تحصیلکرده. با اینکه شرایط ازدواج رو راحت گرفتم تا الان نتونستم ازدواج کنم. بدبختانه گرم مزاج هستم. با اینکه خیلی لاغرم حتی نمیتونم درست و حسابی غذا بخورم. چند ساله دنبال راه حل این مسئله هستم. هم از پزشک سنتی پرسیدم هم غیر سنتی.

حتی 3-4 بار حجامتم کردم اما تا به حال هیچ راه حل مطمئن و همیشگی پیدا نکردم. تمرکزم در کارهام خیلی خیلی پایینه. لطفا به این سوالا جواب بدید. فلسفه وجود این میل لعنتی در فردی مثل من چیه؟ فقط اینکه زجر بکشم؟ ( هم از لحاظ روحی و هم جسمی ). چطور میتونم به یه آدم سرد مزاج تبدیل بشم یا کلا این میل از بین بره؟  بعضی وقتها حتی دیگه دوست ندارم زنده بمونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)