سلام
من ی دختر بیست و چند ساله هستم که فعلا موقعیت ازدواج رو ندارم ( به دلایل مختلف و حتی به دلیل مشکلات مالی).
سوالی که دارم اینه که به نظر شما چطور می تونم با نیاز هام مقابله کنم که تا وقت ازدواجم می رسه زیاد اذیت نشم.
خصوصا نیاز عاطفی که در من خیلی شدیده. چکار کنم که از فکر ازدواج بیام بیرون و روز و شب بهش فکر نکنم؟
یه سوال دیگه ی من اینه که
 با وجود اینکه به ازدواج کردن علاقه دارم، اما خیلی می ترسم که همسر آیندم با من بد رفتاری کنه.
مثلا منو بزنه ،تو خونه حبس کنه یا باهام دعوا کنه و یا حتی با بچه هامون بدرفتاری کنه . لازم به ذکره من کتک خاصی تو بچگی نخوردم. شاید در حد چند سیلی و نیشگون مادرم.
فقط پدرم خیلی عصبانیه و بلند داد می زنه.
حتی صدای دعوای زن و شوهر همسایه هم منو بی نهایت ناراحت و نگران می کنه. (نگید زن و شوهر دعوا کنن دیگران باور کنن!) یا یه همسایه داشتیم مرده می رفت سرکار در رو روی خانمش قفل می کرد.
من خیلی می ترسم از طرف همسر آیندم مورد آزار قرار بگیرم.
چکار کنم؟
با تشکر

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)