سلام دوستان عزیز

کاربر Aliiireza1369 هستم، سوال زیاد دارم پست کنم، ولی اولین باره سوال میذارم فکر کردم مهم باشه .

میبخشید اگر پست مورد پسندتون ممکنه نباشه، چون خودم از بعضی پست ها واقعا نا امید میشم . ( بنظرم ماهیت این سایت به کیفیت سوالاتشه، سوالایی که بیرون اینجا نمیشه پرسید، مثلا برای بعضی ها مسائل جنسی، یا مشکلی کسی داره که واقعا دونستنش زندگیشو بهشت میکنه مثل مسائل ازدواج و رفتار با همسر، یا سوالاتی که از خانوادش یا دوستاش یا سرچ تو اینترنت بدست نمیاد و نیاز به نظرات مختلف اقشار جامعه داره)

و پیامهای همتونو میخونم و استفاده میکنم،حالا شاید عرض ارادتمو به نظرهاتون به فقط لایک بسنده میکنم اکثرا . بنظرم رسید از این جمعیتی که اینجا جمع هستیم یه استفاده بهینه ای کنیم . یعنی چطور میشه از این جمعیت مون بیشترین منفعت رو ببریم ؟ دوست داشتم مشارکت کنید . به نظر خودم رسید که صندوقی ایجاد کنیم .  مثلا 5 هزار تومن هر ماه هر نفر بریزه به یک شماره حساب پول خوبی میشه . بعد صرف امورات خیریش کنیم . یا کادوش بدیم به کسی از بچه های همین سایت که دوست داره بره سفر زیارتی، یا کادو ازدواج بدیم به بچه های همین سایت ، حالا نمیدونم به چه شیوه ای ؟

یا یه همایش بگیریم مثلا در مورد یه سوال مهم که تو اینجا اکثرا مشکل دارن، چند تا کارشناس دعوت کنیم و اعضا و خانواده هاشونم دعوت کنیم و آموزش و پرسش و پاسخ و پک آموزشی هم بهشون بدیم . حالا ایده هست اینا از ایده هام  انتقاد نکنید یه وقت😊 .

یا برا ازدواج طرح بهتری پیدا کنیم . واقعا طرح ازدواج نیاز به راهکار بهتری داره . ساز و کاری که هر کس رو بتونن معرفی کنند به خانواده و دوستان و آشنایان اگر خودشونم متاهل هستن ( شرایط طرف و معیارهاش بصورت یه کد ناشناس قابل دید باشه مثلا ) . میشه واقعا از این جمعیت ،حداقل برا دو نفرم که شده خیر برسونیم .

حالا راهکارهاشو نمیدونم زیاد، فقط همون امورات خیریه هم باشه کافیه . و اینکه آقای نجفی یه خورده خصوصی سازی بکنید اگر خودتون وقت نمیکنید . نه اینکه مسئولیتش و بدین کاربرا . از صندوقی که ایجاد شده برا اینکارها هم استفاده کنید .

دوستان اگر ایده ای دارید و راهکاری هم واسه ایدتون و ایده هایی که گفتم دارید،لطفا بفرمایید ثوابم داره .

" الاحقر علیرضا😊 "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)