سلام

آدمی که هیچ چیزی نمیدونه و تو دنیای بچگانه و ساده خودشه و عقلش قدرت درک و فهمیدن نداره اما قیافه اش به هیچ وجه اینجور نشون نمیده و با دو کلام حرف زدن باهاش مردم متوجه میشن .

بینهایت احساس افسردگی دارم که نمیدونم باید با همچین کسی چیکار کنم ؟ من اتفاق روزمره ام رو همش باید تو دلم بریزم چون اگه بهش بگم فقط سر تکون میده و عین خیالش نیست و چون نمیفهمه !

واقعا تحملش خیلی سخته مخصوصا اینکه از همچنین ادمی سوء استفاده میشه و الان دارم متیرکم از غم چونکه این صحنه های سوء استفاده رو نمیتونم فراموش کنم و مدام جلوی چشممه .

من چطور باید فراموش کنم این صحنه ها رو ؟ و این سوء استفاده ها رفتار های سادگانه و احمقانه باعث تنفر روز افزون من میشه

همچنین دوست نداشتم اطلاعات خودم رو مثل جنسیت و ... رو بازگو کنم و سعی کردم سوالم رو خلاصه وار بپرسم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)