سلام

من ۱۹ سالمه دو سال پیش با یه پسری تو فضای مجازی آشنا شدم پسر خیلی خوب مهربونیه و من هم خیلی دوسش دارم اونم همین طور. ولی یه مشکلی که هست اینه که ما شهرهامون از هم دوره تو این دو سال چند بارم همدیگه رو دیدیم.

قصدمون ازدواجه، خانواده اون از همه چی خبر دارن و موافق هستند ولی خانواده من هیچی نمی دونن چون حساس هستند رو این جور مسائل. می خواد بیاد اینجا یعنی شهر ما ادامه تحصیل بده. چند وقته که مامان بابام بهم شک کردن نمی دونم چه کار کنم ادامه بدم رابطه رو یا نه؟ چند بار خواستم تمومش کنم ولی نتونستم اونم قبول نمی کنه.

به نظرتون چه کار کنم؟ به خانواده م بگم یا نه؟ اگه آره چه جوری بگم که مشکلی پیش نیاد؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قول و قرار ازدواج در آینده (۱۴ مطلب مشابه)