سلام عرض می کنم به اعضای خانواده برتر. پسری ۲۷ ساله هستم که تصمیم به ازدواج دارم.

مشکل من از اون جایی شروع میشه که تا الآن مواردی که برای ازدواج بهم معرفی شدن دخترهایی بودن با حجاب معمولی الی خوب (هیچ کدوم بدحجاب نبودن) به همین دلیل صحبتی روی حجاب شون نمی‌کردم با خانواده. حالا هم گذشت و به دلایلی اون موارد هیچ کدوم مناسب ازدواج در نیومدن. امّا حالا بعد از مدتی و با تحقیقاتی که انجام دادم و با خودم بیشتر فکر کردم، به خانواده گفتم که دوست دارم همسرم چادری باشه تا برام علاوه بر خصوصیات دیگه دنبال چنین دختری به لحاظ پوشش بگردن. حالا خانواده م معترض هستن که چرا تا قبل از این چنین حرفی نمی‌زدم و الآن برام مهم شده. برای همین احساس می کنن جوگیر یا چنین چیزی شدم! 

در صورتی که این طور نیست و من چون قبلاً روی این موضوع فرصتی نشده صحبت کنم اون ها این طور فکر می کنن.

و امّا سوالم از شما دوستان عزیز این هست که چطور می تونم خانواده م را متقاعد کنم که تصمیم من روی این موضوع جدی هست؟ اون ها اعتقاد دارن همین که دختری حجاب کامل و مناسبی داشته باشه (مانتویی امّا کاملاً پوشیده) کفایت می کنه امّا من دوست دارم که حجاب چادر هم داشته باشه و این مورد برام خوشایند و جذابه. سلیقه شخصی منه بالاخره.

این موضوع عجیبه از نظر شما؟ 

خواهش می‌کنم اگر نظری دارید بفرمائید تا شاید راه حلی بشه پیدا کرد. سپاسگزارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)