سلام

کسی هست به من بگه چرا خواب می بینم؟

حالا شما به سئوالم بخندید!

ولی واقعاً من دارم از این موضوع رنج می برم دلم می خواد بخوابم و تو سیاهی فرو برم وقتی هم که بیدار میشم هیچی یادم نباشه.

نمی دونم از لحاظ علمی مقاله ای نوشته شده یا نه ولی اگر شما سراغ داشتید اینجا بفرستید.

در مورد خواب هام بیشتر توضیح میدم ولی لزومی نداره بخونید ممکنه حوصله تون سر بره:

می دونید من وارد دنیایی عجیب میشم خواب هایی می بینم که خبر از آینده میده. اختیار و اراده و تفکر و خلاصه هر چی که این دنیا داریم تو خواب هم تماما و چه بسا بیشترش رو اون جا هم حس می کنم.

تو دین ما پیامبر میفرمایند: 

مردن در دنیا خواب هستند و وقتی می‌میرند بیدار می‌شوند.

و من خدا شاهده تو خواب کاملاً احساس بیداری و هشیاری دارم طوری که وقتی بیدار میشم احساس می کنم تو این دنیا هیچی حالیم نیست!!! و تو خواب بیشتر و بهتر همه چیز رو درک می کنم و اختیار و اراده دنیایی هم باهام هست و چیز هایی می بینم که اصلاً تو دنیا ندیدم پس نگید نتیجه تجزیه و تحلیل مغز در طول روز هست.

و یا حتی عجیب تر اینکه خواب هایی می بینم که رویای صادقه هست و خبر از آینده نزدیک میده مثال می زنم:

تو خواب دیدم تو یه جاده هستم که تصادف شده و ماشین های زیادی اون جا جمع شدند.

دو تا جنازه هم دیدم که پارچه سفید روی اون ها انداخته بودند ولی با خودم گفتم : چرا جنازه ها اینجان؟ باید تو قبرستان باشن.

این هم بگم جاده رو می شناسم و نزدیک خونه مون هست و کاملاً اینجا دید داریم ولی چیزی که من تو خواب دیدم داخل جاده بودم.

حالا می دونید بعدش چی شد؟ 

همون روز صبح، یک دفعه دیدم ماشین های زیادی تو جاده جمع شدند و یاد خوابی که دیدم افتادم! تو اون جاده یه تصادف رخ داده و جاده هم دو طرفه بسته شده بود یعنی راه عبور ماشینی نبود و همه اون جا جمع شده بودند! عجیبه نه؟

عجیب تر اینکه تو همون نقطه ای که من تو خواب بودم تصادف رخ داد!!! جاده ای که تو عمرم تصادفی به اون حد راه بسته شدن توش رخ نداده و نهایت فردی موتورش چپ شده اون هم اون طرف تر که اینجا دید بهش نداریم .چه برسه به اینکه تو اون نقطه ای که من خواب دیدم چنین چیزی اتفاق افتاده باشه.

خوشبختانه صدمات جانی رخ نداد با اینکه احتمالش بالا بود!!!

از این قبیل خواب ها زیاد دارم ولی دیگه خسته شدم می خوام حداقل تو خواب راحت باشم و چیزی نبینم.

حالا شما راهکاری دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)