سلام

لطفا ابتدا تا اخر بخونید...
دختر خانم های گل سایت لطفا بگید چرا هر وقت تو سایت یه سوال پرسیده میشه که به نوعی به اختلاف جنس مذکر و مونث مربوطه همیشه به شما عزیزان همیشه یه جبهه واقعا شدیدی میگیرید... و کلا دلتون میخواد جنس مقابل رو درهم بشکنید...

خوب چرا باید این سوالو بپرسم از همتون خواهش میکنم اینجا کلیک کنید و یا به پست 4524  برید و اولین کامنت که مربوط به boy هست رو بخونید و بعدش به جواب دختر خانم ها دقت کنید...

می بینید که با مهربانی کامل به این پسر جواب دادن... من قبل از این که با این سایت اشنا بشم کلا نظر خاصی به مقوله ازدواج نداشتم ولی بعد از خوندن نظرات بعضی از دخترا بدجوری از ازدواج ترسیدم ولی الان که این نظراتو خوندم یه حس قوی ای تو من ایجاد شد که نمیدونم چیه فکر کنم بقیه پسرا هم منو درک کنند .

یعنی دلم میخواد حتما یکی از این موجودات مهربون رو داشته باشم و با تمام وجود ازش محافظت کنم ...( اغراق نمیکنم... ) ولی الان من نمیفهمم... چی درسته چی غلطه.... حتی الان نمیدونم سوالم چیه... فقط میخوام یه چیزی بگید... واقعا برام مهمه ...
(لطفا تیکه نپرونید...)
ممنون...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)