سلام به همه
قبلاً مواردی رو دیدم برخی افراد قبل  عروسی  یا عقد (ارتباط رسمی) با  افرادی از جنس مخالف اطرافشان تیک  می‌زنند و به اصطلاح چراغ سبز می‌دهند. اون افراد هم لزوماً آدم های بد یا بی قیدی نبودند.
به طور مثال، یکی از دوستانم با  همکارش در ارتباط بود و اون آقا توجهات زیادی می‌کرد بهشون در حدی که سایر همکارانش فکر می‌کردند خبری هست،  بهش پیام می‌داد و ابراز توجه می‌کرد اما یک روز ناگهان خبر عقدش رو داد تو صفحه ش و همسرش رو تگ کرد، محل کار هم شیرینی پخش کرد. حالا بماند که چه بر دوستم  گذشت.
ایشون  بعد از مراجعه پیش مشاوری با تجربه، مشاور تحلیل جالبی  بهش گفته بود: 

اینکه اون آقا خیلی وقت بوده  یک رابطه جدی رو با دختر دلخواهش پیش می برده اما هر وقت دچار چالش می شده از  شما به عنوان یک زنگ تفریح (مثل استراحت بین  نیمه در یک مسابقه ورزشی) استفاده میکرده که انرژی بگیره  و باز دوباره برگرده به رینگ اصلی و به رابطه اصلی و چالش اصلی.

 مثال دیگه تجربه خودم هست که  خدا رو شکر خیلی عمیق نبود.
 اخیراً  موردی داشتم که طرف (ارتباط کاملاً رسمی و کاری)  ناگهان شروع به ارسال پیام‌های غیر رسمی و شاعرانه کرد و من فکر می‌کردم و و حدس می‌زدم منظور خاصی داره  و شاید می خواد زمینه پیشنهاد رابطه جدی مثل ازدواج رو بگه ولی به دو ماه نکشید از طریق دوستان مشترک فهمیدم که ازدواج  کرده! 
ممکنه شما دوستان عزیز چه دختر چه پسر تجربیاتی از این دست دارید. 
توجه کنید که پست جنسیتی نیست قطعاً مواردی بالعکس هم وجود داره که دختر ممکنه سرنخ بده به پسری ولی بعذا خبر ازدواجش با یک پسر دیگه بیاد البته (منظورم فواصل و زمان های کوتاه هست) 
می‌خواستم تجربه خود شما و اطرافیان تان رو هم بدونم و اینکه واقعاً چر برخی افراد این چنین کارهایی می‌کنند؟ 
به جز دلیل منطقی که مشاور دوستم بهشون گفته بود شما چه تحلیلی در این خصوص دارید؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)