سلام دوستان

دختری هستم که به معنای واقعی از زندگیم خسته شدم مشکل افسردگی هم ندارم یه ادم عادی مثل همه اما ایا هستن کسایی مثل من ؟ که براشون هر روز روز تکراری باشه با این همه خبرهای بدی که از جاهای مختلف میشنویم از نداشتن حتی یک دوست به معنای واقعی  از دعاهای براورده نشده و طبق معمول اتصالش به حکمت خدا بودن از تنهایی و خوب بودن از اهنگ شنیدن های تنهایی از دیدن دوست پسر دخترایی که زیر بارون دست همو گرفتن از پیدا نکردن یه مرد که تکیه گاهت باشه از پوچ در اومدن ارزوهای کودکی از دردهایی که یادگار دوران ناراحتیت به جا مونده از راست گفتن هایی که به ضررت در اومده از نجابت از صداقت از محبت از از از ... یا فقط من این احساسو دارم 

چجوری خودمو بکوبم و یه ادم جدید بسازم. ایا شما هم شده که خودتونو عوض کنین و موفق شدین؟ احساس میکنم با همین ادمی که هستم پیش برم به جایی نمیرسم ولی حتی تمرین یه ادمه دیگه شدن هم برام سخته . ایا جای امیدی هست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)