سلام 

دختری 21 ساله هستم یک سال هست با آقایی که دانشجوی پزشکی هستن آشنایی داشتم به قصد ازدواج.

این آقا بسیار نجیب، ساکت، درونگرا و ظاهر و کلام مذهبی داشتن و همین طور بسیار موفق در حیطه تحصیل، من متأسفانه گول همین ظاهر مذهبی رو خوردم ...

تاکید می کنم قصدم تخریب افراد مذهبی نیست چون خودم هم دختری چادری هستم و مذهبی این رو اول بگم.

همه ش گلزار شهدا بود همه ش مراسمات مذهبی با خودم گفتم حتما فرشته زندگی منه.

بعد از مدتی متوجه شدم ایشون تمام سوالات و دغدغه شون برخلاف ظاهرشون چهره، اندام عشوه و لوندیه، یعنی همه هم و غم شون از زندگی این بود انگار زن عروسک جنسی بود ...

مدام ازم عکس می خواست البته مقاومت کردم مدام می گفت خواهر و مادرم رو چهره حساسن و به من گفتن شما خیلی خیلی زیبایی امّا من چند تا مشکل دارم.

اولیش اینکه کمالگرا هستم و می خوام زنم از همه خانوم های دوستانم تو همه زمینه ها برتر باشه، علی الخصوص ظاهر که شما به نظر این خواسته منو بر آورده می کنید.

دومیش اینه متوجه شدم ایشون اهل خ.ا  هستند مخصوصاً که از کشیک بر می گشتند  و بدخلق و بی حوصله بودن یه بار غیر مستقیم از دهن شون در رفت.

من بهش جواب منفی دادم با این اوصاف ایشون منو به بددلی و شکاکی متهم کرد و خدا رو شکر کرد که با دختر بد دل و دل سیاه  و که دیگران رو قضاوت می کنه ازدواج نکرده...

برگشت گفت تو ذهنت مسمومه واگذارت به خدا!!!

خیلی روح و روانم بهم ریخته، از اینکه این مدت زمانم رو برای یه هرزه به تمام معنا گذاشتم  و فریب درس و ظاهرش رو خوردم، نمی دونم چه کار کنم آروم شم. من واقعاً بد دلم آخه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)