سلام

چند وقت پیش یه خانومی با خانواده م تماس کردن و منو برای پسرشون خواستگاری کردن، قرار شد اول یکی دو جلسه بیرون دو نفری صحبت کنیم بعد اگه تفاهم کلی داشتیم تشریف بیارن خونه مون و بقیه جلسات رو جدی  تر ادامه بدیم، جلسه اول من تنها رفتم و آقا پسر با مادرشون اومدن، حدود یک ربع آشنایی کوتاه و معرفی خودمون طول کشید، بعد مادرشون تماس گرفتن و قرار جلسه دوم رو گذاشتن.

جلسه دوم هم دوباره بیرون بود این سری مفصل تر صحبت کردیم و به یه نتیجه نسبی رسیدیم، آخر جلسه آقا پسر خیلی مطمئن و محکم درباره زمان جلسه بعدی پرسیدن منم گفتم مادرتون تماس بگیرن با ایشون هماهنگ می کنیم. 

ولی دیگه مادرشون تماس نگرفتن، اینکه به چه علت منصرف شدن خیلی برام مهم نیست ولی اینکه خیلی محکم اشتیاق نشون میدن و قرار جلسه بعد می ذارن و یک دفعه غیب میشن واقعاً اذیت کننده ست، احساس می کنم بازیچه شدم، خب من با خانواده م صحبت کرده بودم و برای زمان جلسه بعدی برنامه ریزی کرده بودیم دائم ازم می پرسند پس زنگ نزدن؟! به نظرتون چه کار کنم با مادرشون تماس بگیرم یا پیامک بدم و از این رفتارشون انتقاد کنم؟

قصدم از این تماس دعوت شون به ادامه آشنایی نیست حتی اگه اون ها هم بخوان من با آدمی که تعهدی به حرفی که می زنه نداره و احساسات طرف مقابل رو درک نمی کنه نمی تونم ادامه بدم، فقط می خوام به کار اشتباه شون پی ببرن و با بقیه دخترها این طور رفتار نکنن، لطفاً اگه تجربه مشابهی سراغ دارید در بین بذارید تا درست تر تصمیم گیری کنم‌.

وقتی خواستگار خیلی مطمئن اشتیاق به ادامه آشنایی نشون میده ولی یک دفعه غیب میشه چه کار می کنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)