سلام به همگی بچه ها

من یه سوال دارم که میخوام همه کساییی که بالای 20 سال یا حتی بیشترن جوابمو بدن .
من دختری هستم 19 سال که امسال دومین سالی بود که کنکور دادم با اینکه دانش اموز سمپاد هستم و فوق العاده باهوش هستم ولی خدایشش تا حالا اصلا برای کنکور نخوندم خونوادم .

میگن اگه بخوایی دانشگاه ازاد یا غیرانتفایی میفرستیمت یا اگه بخوای یک سال دیگه هم پشت کنکور بمونی ما همجوره ساپورتت میکنیم از کلاس کنکور و ازمون گرفته تا ایجاد یک محیط ارام تو خونه که بتونی دوباره بخونی .

با اینکه من فرزند اخرم و 4 تا خواهر و برادر بزرگترم همون سال اول پزشکی و دندون قبول شدن راستش من خجالت میکشم که بخوام برای سال سوم بخونم .

حالا سوال من از شماهایی که به چیزی میخواستین نرسیدین حالا یا خودتون نخواستین یا شرایط مهیا نبود ایا الان زندگیتون راضی هستین افسوس گذشته رو میخورین یا نه فکر میکنین رفتار دیگران در صورتی که در رشته ای که میخواستین اگه قبول میشدید با حالا باهاتون فرق میکرد .

کلا از تجربیاتتون میخوام استفاده کنم میخوام بدونم وقتی به ارزوتون نرسیدید چجوری باهاش کنار اومدید
اگه به سن من باشین چکار میکنید ؟

به نظرتون اگه من بخوام سال دیگه یعنی 20 سالگی وارد دانشگاه بشم خیلی دیر نیست نگین 20 سال سنی نیست درسته اگه یک فوتبالیست یا سیاستمدار یا یک خواننده در 20 ساگی باشی فوقق العاده هست ولی ا 20 سال فکر کنم بزرگترین دختر کلاس باشم اخه همه 18 سالگی وارد میشن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)