سلام
در وبلاگ خانواده برتر سعی می کنیم در حد توان و دانشی که داریم ، آموزش هایی رو به جامعه تزریق کنیم . آموزش هایی که بنا به دلایل مختلف کمتر در جاهای دیگه یافت میشه . 
ادعا نمی کنیم که صد در صد مطالب خانواه برتر ، برای همه ی بازدیدکنندگان مفید واقع خواهد شد . ولی صد در صد مطمئنیم که فواید آن بسیار بیشتر از مضرات آن است . 
نهایتا این که ؛
همه ی توان خودمون رو به کار می بریم که آموزش ها رو از فیلتر تعالیم دین اسلام رد کنیم . 
موفق باشید

به تازه وارد ها :
سلام
هر کسی اطلاعات یا تجربیاتی در زمینه های انتخاب همسر ، روابط زناشویی ، تربیت فرزند و ... داره . این جا داریم تجربیات و اطلاعات مون رو در اختیار هم قرار میدیم و به هم کمک می کنیم .
تجربه ای که شما کسب کردید ممکنه در هیچ دانشگاهی تدریس نشه ! بنابراین با بیان اون ممکنه یک نفر و یا حتی یک خانواده رو از گرفتاری نجات بدید .
ماندگار ترین کار خیر ، کاری هستش که عامل اون ناشناس بمونه . پنهان کاری در کار خیر مساوی هستش با قبول اون از سوی خدا .
این جا چنین امکانی وجود داره . کسانی که از کمک شما استفاده می کنن به احتمال 99.99 درصد تا روز قیامت شما رو نمی بینن !
پس لطفا تجربه های خودتون رو در اختیار دیگران قرار بدید . نگید چیزی که من بلدم رو همه بلدن . شاید یه نفر باشه که ندونه !


به طور متوسط هر روز حدود 10 پست که شامل سوال ، مقاله ، کلیپ و مطالب سرگرمی که عموما با موضوع مسائل خانوادگی هستند در وبلاگ قرار داده میشه .
این جا در مورد انتخاب همسر ، مسائل مربوط به خواستگاری ، مسائل رفتاری و جنسی دوران عقد ،شب زفاف ، مسائل جنسی و رفتاری زن و شوهر ، تربیت فرزند و ... آموزش هایی قرار داره که شاید زندگی شما رو متحول کنه . نکات نابی گفته میشه که شاید در هیچ جای دیگه نتونید اونا رو ببینید . 
به قول آقای دهنوی ، ریشه ی 80 درصد اختلافات زن و شوهرها به رختخواب بر میگرده . در حد توان سعی می کنیم این 80 درصد رو کاهش بدیم .
حیای نابجا یکی از مهمترین عواملی هستش که در این 80 درصد دخیل هستش .  هی گفتند نگو زشته ! مگه الگوی ما ائمه نیستند ؟ برید ببینید پیامبر گرامی ما ( ص ) چه توصیه های زناشویی به حضرت علی (ع) کردند ! 
عده ای نگران این هستند که برخی مطالب جنسی این وبلاگ رو بچه ها بخونن . سوالی که از این دلسوزان دارم اینه که خانواده برتر روزنامه است ؟! چطوری میشه به مطالبش دسترسی پیدا کرد ؟!
شما به عنوان یک پدر یا مادر ، وقتی به بچه تون اجازه میدید از اینترنت استفاده کنه ، ترجیح میدید برای رسیدن به جواب سوالاتش وارد این وبلاگ یا وبسایت های مشابه بشه یا سر از وبسایت های مستهجن در بیاره ؟!
درسته که برخی مطالب مناسب سن اون نیست . ولی بهتر از این نیست که با خوندن همین مطالب به جواب سوالاتش برسه و قانع بشه و خدای نکرده سر از وبسایت های سکسی در نیاره ؟! حداقلش اینه که یه سری اطلاعات درست بهش میدیدم نه اطلاعات غلط و غیر واقعی . شما این جا رو یه پله اضطراری بدونید که از سقوط فرزندتون جلوگیری می کنه . 
موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)