سلام

 بنده پسری 22 ساله هستم، به علت یک مشکل ژنتیکی، چشم هام ضعیف تر هست از حد نرمال. خیلی خلاصه سؤالم رو می پرسم؛

تا الآن که دانشجو هستم، مشکلاتی داشتم، ولی همه رو از پسش بر اومدم به غیر از یک مورد، اینکه نمی تونم گواهینامه رانندگی بگیرم.

 چند مورد از مشکلات دیگه هم مثلا اینکه اگر افراد عادی برای خوندن کتاب، از یک متری هم بتونن کتاب رو بخونن، من از پنجاه سانتی متری می تونم بخونم، یا مثلا تو جاهای خیلی شلوغ تشخیص دادن آدم ها از فاصله دور، برام سخت هست.

 یا مثلا دیدن زیرنویس تلویزیون از چند متری و ...

دو نکته، اول اینکه عده کمی از این مشکل من خبر دارن، منظورم اینه که کسی متوجه نمی شه مشکلم رو چون خیلی عادی زندگی می کنم.

مورد بعد اینکه اگر این مشکل رو کنار بگذاریم، فرد نسبتا موفقی در کارم و زندگی م و درسم هستم.

 به تازگی به فکر ازدواج افتادم، ولی نمی دونم واکنش دختر خانوم ها نسبت به این مورد چی هست.

 آیا حاضرید مسئولیت رانندگی خانواده رو به عهده بگیرید؟

 آیا حاضرید خیلی جاها دست همسرتون رو بگیرید و پیاده روی کنید؟

 آیا حاضرید مسافرت ها رو با سایر وسایل حمل و نقل برید؟

 اگر یه روزی کسی بهتون بگه چرا همسرت رانندگی نمی کنه، ناراحت نمی شید؟

 آیا حاضرید برای عروسی، یک راننده بگیرید؟

 نظر واقعی تون رو بهم بگین 

بدون تعارف

ممنونم از همگی 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)