سلام

من دختری ۲۰ ساله هستم پشت کنکوریم، یه مشکلی که برام پیش اومده اینکه من به خاطر پشت کنکور موندن اطلاعات کنکوریم بالاست تو کانال ها که سوال می‌پرسند زیر پست‌ها جواب بچه‌ها رو میدم کامل.

مشکل من اینجاست که خیلی ها پی وی من میان و میگن مشکل درسی داریم و من توضیح میدم بعد حالا یا واقعاً مشکل درسی بوده یا ته اش میبرن به اصل بده و فلان که منم بلاک می‌کنم.

ولی تو طول چت باهاشون حرف می زنم راجع به همون درس و اینها که بعضی اوقات از خودشون میگن که آره مثلاً این جور شده منم جواب شون رو میدم که مثلاً عیب نداره این کار رو بکنید وسط همون سوالات میگن یا هی یه چی میگن که من ادامه اش بدم بحث تموم نشه.

واقعیتش من هدفم فقط کمک به دو تا مثل خودمه که سختی‌هایی که من کشیدم و هیچکس نبود یادم بده رو نکشن که شاید اگه کسی بود من الآن پشت کنکور نبودم.

ولی واقعاً تجربه ندارم نمی دونم الآن من دارم گناه می‌کنم؟ طرف داره ببخشیدا رک میگم لـ... می زنه باهام؟ 

واقعاً از مجازی متوجه لـ... و اینها نمی شم همین که از خودش میگه یا میگه اصل بده و اینها لـ...؟ 

به نظرتون از این به بعد هر کس پیام داد دیگه جواب ندم یا جواب بدم

من واقعاً موندم کارم الآن خیره یا شر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)