با سلام
می خواستم ببینم کسی هست که این خصوصیات رو داشته باشه و تونسته باشه به یه جایی برسه یا حداقل راه حلی براش داشته باشه
من همه کارایی که به عهده ام می گذارند رو سعی می کنم به نحوه احسن انجام بدم و تقریبا هم طبق خواسته شون پیش میره و راضی هستن ولی من خودم اینطور نیستم همیشه از کارام ناراضی هستم و کار خودم رو قبول ندارم همیشه حس می کنم الان این وظیفه ای که بهم سپرده اند رو خراب می کنم میره پی کارش و ترس و استرس شدیدی برای آغاز کار میگیرم نمیدونم چطور به این حسم غلبه کنم
مثلا رانندگی می کنم ولی از زمانی که پشت ماشین میشینم مدام دارم صحنه تصادف رو ترسیم می کنم در صورتی که اصلا تا حالا تصادف نکردم و اونایی که داخل ماشین بودن از رانندگیم راضی بودن ولی خودم نه انگار باور ندارم خودم رو ، نمیدونم از چه طریقی می تونم این مشکلم رو حل کنم :(

ممنون میشم اگه بتونید راهنماییم کنید

"باران"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)