سلام
من دختری 21 ساله هستم که با پسری همسن خودم دوست هستم. دوستی ما از طریق مجازی بود و اینجور شروع شد که من از لحاظ درسی عالیم و کنکورم با رتبه عالی قبول شدم و همیشه اگه کسی کنکوری بود کمکش میکردم.

دوست پسرمم یه سال پشت کنکور بود و منم به عنوان یه غریبه و برا انجام کار خیر کمک درسیش میکردم. خلاصه بی اینکه بفهمم پسره بعدش بم گفت دوست دارم. من که حس میکردم هنوز بچس میگفتم نه و بابا یعنی چیو اصلا واسم مهم نبود ولی نمیدونم چی شد که خودمم کم کم بش علاقه مند شدم.

بگم که خیلی پسر خوبی بود و واقعا اوایل میگفتم اصلا عالیه. راستی من همش با این که دوسش داشتم هیچ وقت ابراز علاقه نمیکردم و میگفتم اگه میخوای بری با یه دختر دیگه ازادی.

ولی حالا خیلی بهش عادت کردم ولی اون خیلی عوض شده بهم میگه تو منو اینجور کردی. خیلی سرد رفتار میکنه. البته بازم از لحاظ سردی بهتره منه ها. من یه غروری دارم نمیتونم زیاد بهش بگم دوست دارم. برا کنکورشم خیلی تلاش کرد بیاد شهر من ولی قبول نشد و شهر خودش قبول شد.

حالا برا ارشد میگه تو بیا پیش من . ولی خب من واقعا نمیدونم چه کنم. اخه اولا اصلا یه دختر و میدید ازش تعریف نمیکرد ولی حالا جلو من تعریف میکنه منم میگم خب چرا اقدام نمیکنی برو با همون مثلا.

میگه بم خجالت بکش و ففط خودت و بیا شهر من و بعد با هم ازدواج میکنیم. من واقعا موندم. شاید نصف این رفتار تقصیره منه ولی به نظرتون چه کنم. خیلی هم خواستم قطع ارتباط کنم ولی نتونسم سخته واسم و اینکه بم میگه بی معرفتیه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)