سلام خدمت دوستان
راستش من در حال جدایی از همسرم هستم الان نزدیک یک سال پله های دادگاه و بالا پایین میکنم . بعد ازدواج نامبارکم فهمیدم شوهرم و خانوادش کلی به من دروغ گفتن از جمله:

معتادبودن ، مشکل عقلی که اختیارش کاملا دست پدرشه  و تشنج

الان مشکل من اینه که مهریمو گذاشتم اجرا ولی پدر محترمشون پسرشونو قایم کردن و به من خبر دادن که نه مهریه میدیم نه طلاق .

حالا من میخوام مهریمو ببخشم که راحت شم دیگه خسته شدم ولی مادرم میگه اونا به ما خیانت کردن همینجوری بذاریم راحت برن  ؟ روت اسم اومده  !

حالا سوالم اینه شما دوستان بگید چیکار کنم مهریمو ببخشم یا نه ؟ شما خودتونو بزارید جای من چیکار میکردین? چون بعد نظرات شما تکلیفمو مشخص میکنم.

"ممنون ازشما دوستان گل"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)