سلام به همه دوستان عزیزم 

بنده دختری هستم حدود ۱۷ ۱۸ ساله، سوال من در رابطه نحوه صحیح برخورد با نزدیکانم هست.

ببینین من از سمت مادری یه خانواده سخت گیر دارم... که اکثراً نظامی... هستن امّا موضوع اصلی زمانیه که با خانواده پدری دور هم جمع میشیم، خب آنها خیلی با هم راحت هستن و اپن مایندَن، یعنی اصلاً اعتقادی به حجاب دختران شون ندارن و در حال حاضر فقط من شال سر میکنم در دورهمی ها یا هر وقت جمع میشیم قل*یون، پاس*ور... رو میارن و خب منم دوست ندارم.

یا برای مثال وقتی میریم باغ استخر، زمانی که ما دخترها در آبیم پسرهاشون خیلی راحت میان داخل آب و خب من می مونم چی بگم و خب خیلی ضایع ست همون لحظه برم بیرون و یه اوقاتی ام شوخی می کنن. 

نمی شه چیزی گفت، شما جای من بودین چه کار می‌کردید؟ یعنی در دورهمی ها کناره گیر‌ی کنم بده؟، ناراحت میشن؟، یا نحوه برخوردم با پسراشون چطور باشه که خیلی خودمونی نشن (خیلی خیلی راحتن متأسفانه، سری پیش به حرفی پیش ما زد، من داداشم این قدر باهام راحت نیست).


ارتباط با نامحرم :

چطور از دست دادن با دختران نامحرم طفره برم؟

نوع رفتار در برابر نامحرمانی که بزرگتر یا کوچکتر از ما هستند

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم

می خوام رفتارم رو با شوهر خواهرم اسلامی تر کنم

دخترم، در اماکن عمومی چطور رفتار کنم که موجب گناه کسی نشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)