سلام به همگی

راسش من یه خانم هستم که همیشه مسائل و مشکلات تو زندگیم، بسیار بر حالم اثر می گذاره و از روال زندگی عادی خارج میشم .

اگه خدایی نکرده برا خواهرام و برادرام و حتی خونه ی  پدر شوهرم مشکلی پیش بیاد تا اون مشکل حل شه من از استرس مردم و حالم بسیار بد میشه .

من و خیلی از ماها یه زندگیه مستقلی داریم ولی هنوز که هنوزه یاد نگرفتیم مسائل رو با هم قاطی نکنیم .

اگر کسی می دونه چجوری باید  یکم نسبت به مسائل دیگران بی خیال تر شم و با  مشکلات آرام تر برخورد کنیم  سپاس گذاری می کنم اگه راهنمایی کنند .

هر کس زندگی جدا و مستقلی داره اما متاسفانه بنده یاد نگرفتم یکم به فکر خودم باشم همواره تو مشکلات بستگانم غرق ام و نمی تونم به خودم توجه کنم .

و دیگر مشکلی که من خودم به شخصه دارم و شاید شما هم داشته باشید مشکل جبهه گیری هست مثلا طرف چون یه خطایی کرده همیشه در مقابلش جبهه می گیرم یا مثلا گاهی از کسی خوشم نمیآد هی جبهه می گیرم حتی گاهی در مقابل حرف حق این رفتارو نشون میدیم چجوری این رفتار بد خودم رو اصلاح کنم .

سپاس از همگی شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)