سلام

فقط خانوما این پست بخونن و جواب بدن .. یه پست زنونه ست..
سلام من حدوده ۲۴ سالمه مجردم ، خانومای سایت کمکم کنن...

من هر وقت اصلاح میکنم اون قسمت پام زیر پوستش خیلی بدجور درد میگیره.. جوری که وقتی پامو میخوام خم کنم مثلا تو دلم جمعش کنم تیر میکشه.. دکتر هم رفتم معاینمم کرد گفت مشکلی نداری... ولی من خیلی نگرانم و گریه میکنم میترسم تخمدان هام مشکل داشته باشن ... سونوگرافی ام کردم سالمم... ولی من خیلی گریه میکنم! و با پودر موهامو میزنم بقیه وسایل اصلاح اذیتم میکنن..

بعد از نظر جنسی گرم هستم یعنی ببخشید حتی بغل کردن یه زوج هم ببینم ... و به شدت زیر دلم درد میگیره... جوری که اشکم در میاد....

من چه مریضی دارم T_T ...

همش فکر میکنم ازدواج کنم حسرت به دل بچه میمونم...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)