سلام

دختری هستم 20 ساله که دچار مشکل حادی هستم که منو به افسردگی دچار کرده مشکل من فامیل مادرم هستش. بنده اصلا نمیتونم با دختر خاله ها و دختر دایی هام ارتباط برقرار کنم همچنین با خالم اگه این 19 سال رو حساب کنید من سر جمع یک ساعت با خالم صحبت نکردم .

کلا این ها هیچ علاقه ای به من ندارن و هر حرفی بزنم مسخره میکنن شخصیت من رو طوری فرض کردن که اصلا این طوری نیس و من بعد از 20 سال سن نتونستم خود واقعیم رو نشون بدم .

من در جمع دوستان بسار پرحرف شوخ و باحال و کاری هستم ولی در جمع این ها ادم مظلوم بدبخت بی دست پا هستم که نمیتونه از خودش دفاع کنه . حتی در خانواده پدریم اوضا یکم بهتره ولی چون با خانواده مادریم بیشتر ارتباط داریم مشکلم بیشتره .

خلاصه تو جمعشون عذاب میکشم بارها به خاطر درس نرفتم چون عذابم میدن مسخره میکنن کم محلم میکنن کار ازم میکشن ، منم چون خواهر ندارم خیلی تنهام .

مادرمم درکم نمیکنه چون اونم فامیلاش و بیشتر از من دوس داره من عزت نفسم رو جلوی خانواده مادرم از دست دادم و اصلا نمیتونم جلوی تحقیر ها و توهین ها و کم محلی هاشون از خودم دفاع کنم  . حتی اوناییم که از من کوچکترن بهم زور میگن و من مثه ماست نگاه میکنم .

خواهش میکنم به عنوان خواهر کوچیکتون راهنماییم کنید تا به خاطره یه ذره احترام و توجه به راه نادرست کشیده نشدم

با تشکر

التماس دعا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)