سلام

برام دعا کنید

خدا از اول لطفش به من بوده، از اول تو بهترین نعمت و خانواده و امکانات و همه چی 

هر چیزی که فکرش رو بکنین 

من چه کار کردم؟ 

فقط گناه 

دیگه نه روم میشه از امام و معصوم کمک بخوام واسطه بشن هیچی

فقط برام دعا کنید بمیرم تا کمتر گناه کنم

خسته م از دست خودم

آبروی هر چی آدمه بردم بلانسبت آدم

چقدر توبه کنم چقدر حوصله داری ببخشی منو ها؟

من خسته م از توبه کردن خسته م از گناه کردن

تو خسته نشدی؟ چرا می‌بخشی منو؟ 

چه کار کردم برات؟

یه سست عنصر بدبخت که از درون پاشیدم از هم

نه خیرم به کسی رسیده

همه از دستم عاصی

خودتم از دستم عاصی

اون وقت میگن امامان مدام از خدا طلب بخشش می‌کردن

من باید چه کار کنم؟ 

اصلاً می تونم بگم خدامی؟یا زشته اسمت رو من رو سیاه بگم؟

روت میشه بگی من بندتم؟

من؟ 

کدوم من؟

من روم نمی شه بگم آدمم 

تو هم روت نمی شه بگی بندتم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با خدا (۳۳ مطلب مشابه)