سلام
من به زودی نامزد و عقد میکنم...
چون هر دومون دانشجو هستیم دیر به دیر همو میبینم یعنی تا عید که فکر کنم برا اولین بار بعد از بله گفتن همو ببینیم...
تو دوران نامزدی که استرسی ندارم چون محرم نیستیم... فوقش چار تا کلمه حرف میزنیم... ولی از دوران عقد خیلی میترسم و اشفته شدم...من به خاطر شرایطمون باید حدود دو ،  دو سال و نیم عقد باشیم .
میدونم مقدارش زیاده ولی مجبوریم. چون شرایط اون اماده نیست و خودمم دانشجوام و تو دو تا شهر مختلفیم باید صبر کنیم تا من سه سال سوم برم و سال چهارمم که عروسی گرفتم تو شهر محل زندگیمون مهمون بشم... دانشگاه و اینا
حالا مشکل من اینه که چطور توی دوران عقد شوهرمو راضی نگه دارم طوری که نه سیخ بسوزه نه کباب
من نمیخوام معاشقه باهاش داشته باشم... گفته بودین تو دوران عقد معاشقه بدون دخول انجام میشه... خب دو نفر که قشنگ لخت همو ببینن یهو دخولم انجام بدن دیگه... این کارا چیه... دخول که مهم نیست مهم ترش لمس و دیدن بدن هم دیگست ...
من ترجیح میدم همسرمو بعد عروسی ببینم... . حالا موندم چیکار کنم ؟ معاشقه فقط با لخت شدنه؟؟ نمیشه لخت نشد؟؟! من فوقش میتونم بزارم از رو لباس بغلم کنه و منو لمس کنه... همین کارا میتونه کافی باشه...
من به هیچ عنوان نمیخوام وارد رابطه شم...
منظور از معاشقه اینه که همسرمونو ارضا کنیم؟؟ با بغل و بوس که کسی ارضا نمیشه ، میشه؟؟ کمکم کنین
یا چجوری به همسرم بگم که ناراحت نشه
لطفا نگین شوهرته و وظیفته... تو دوران عقد حال مارم بفهمید...
خیلی بد وضعیتیه...