سلام

من در دوران راهنمایی و دبیرستان چادری بودم بعدش حدودا ۱۰ سالی میشه چادر سرم نمی کنم به جز مراسم مذهبی و حسینیه و ...

مرددم در مورد چادر سر کردن یا نکردن

خب وقتی مثلا یه مانتو عبایی یا یه مانتو گشاد و بلند بپوشم شال بلندی هم استفاده کنم دیگه چه تفاوتی با چادر داره؟ شالم رو با کریپس محکم می کنم تا موهام دیده نشه و شلوار تنگی هم نمی پوشم

تا جایی که من تحقیق کردم این درست نیست که بگیم چادر میراث حضرت زهراست باید بگیم حجاب میراث حضرت زهراست در واقع در اون زمان چادر به صورت الآن وجود نداشته و حضرت روسری بلند و بالاپوش بلندی استفاده می کردن  

پس منظور از اینکه می گید چادر میراث حضرت زهراست چیه؟

تنها چیزی که بهش رسیدم اینکه خب شاید آدم نتونه همیشه مثلا مانتو گشاد بپوشه مثلا یه مانتو کوتاهی داشته باشه یا هر چی یا مثلا بعد یه مدت دلش خواست یه مانتو کوتاه‌تری بپوشه و کم کم فاصله بگیره و حجابش کامل نباشه در اون صورت با چادر این طوری نمی شه 

یه آدم بی‌طرفم که عاشق که نه، فقط ادعای عاشقی اهل بیت رو دارم کار خاصی هم براشون نکردم 

دوست دارم حجابم و ظاهرم رو شبیه بهشون بکنم در برزخم از این جهت که نمی دونم چه کار کنم بالاخره ؟خیلی ام تحقیق کردم تا حالا از خیلی ها پرسیدم امّا حقیقتش قانع نشدم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)