سلام

من یه دخترم و تو زندگیم خیلی مشکل مالی بوده خیلی حاد بوده  و الانم هست ولی نسبت به قبل خیلی کم تر شده اوایل نوجوانیم یه دختر پر شور و اجتماعی و خوشرو بودم با وجود همه مشکلات مالیمون، اما مشکل من اینه که:

مدت هاست از خودم دلخورم هیچ لذتی از جوانیم نمی برم وقتی همه دارند عکس می گیرند من قایم میشم از عکس انداختن حتی با خانواده خودم  بدم میآد . بحران های زیادی تو زندگیم پشت سر گذاشتیم و حالا که زندگیم یکم رنگ آرامش به خودش گرفته نمی دونم چرا خوشحال نیستم ؟

با دیگران و غریبه ها زیاد حرف نمی زنم شاید گاهی وقتا در حد یه سلام و خداحافظی ،  وقتی هم با کسی حرف می زنم بعدش هی خودمو می خورم چرا حرف زدی یا اینکه گاهی وقتا  حواسم نیست ولی الکی کلاس می ذارم و بعدش حالم از خودم بهم می خوره .

خوابم زیاد شده و بی خیال پیشرفت و از این جور حرفا شدم ، یه مامان دارم که همیشه باید دلداریش بدم هی باید یادش بیارم نیمه خالی لیوانو نبینه . به خاطر وضع نامناسب مالیمون، فامیلامون و مردم شهر رفتار مناسبی باهامون نداشتند و دوست صمیمی ندارم هیچ خطایی نکردم این  بیشتر بخاطر بی حالیمه .

نه شیطنتی ،نه شلوغ بازی خنده هام هیچوقت از ته دل نیست . ولی هر دختری رو همسن خودم میبینم یکم بی خیاله ،خوشه ،خودشو دوس داره ولی من چی ... ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)