سلام

چرا "بعضی از" مردهایی که ظالمن رو عاقل میدونیم و زنهای مهربون رو ناقص العقل . آیا واقعا اسلام اینه؟

واقعا "بعضی از" مردها آدمهای پلیدی نیستن ؟ یک نگاهی به تاریخ گذشته و اخبار امروز بندازید. همه جا پر از ظلم تجاوز و کارهای خبیث و پلید"بعضی از" مردها در حق جنس خودشون و زنهاست. مردسالاری و ظلم به زنها هم که دیگه توضیح نداره همه می دونن و حتی الان هم خیلی جاها هست.

گرگهای زرد، خفش سیاه، باندها، دوست پسرهایی که با فریب دخترها اونارو به رابطه می کشونن و بعد هم ترک می کنن بدون هیچ وجدانی. مردایی که تو خونه باخشونت با زنها و بچه هاشون رفتار میکنند. "بعضی از" مردهای بد دل و شکاک به نام غیرتی... شیطان پرستها، خونخواران و جنایت کاران عالم درصد خیلی بالایی مرد بودن.

حالا زنها رو بررسی کنید. تو کدوم یکی از این جنایات میتونید رد پای زنها رو به وضوح ببینید. به ندرت اگه بشه مثالی پیدا کرد.

وقتی همه اینها رو کنار هم می ذاریم به این نتیجه نمی رسید که اگه یک اقلیتی از مردها که انسانیت دارن رو بذاریم کنار، مردها اکثرا ذاتا موجودات پلید و خبیثی هستند!!!

حالا با این آمار و این اوضاع چجوری اسلام مردها رو عاقل می دونه و ریاست خانواده رو بدست کسانی میسپره که حتی سلامت روحی ندارن؟

و چجوری اسلام و عرف زنها رو ناقص العقل می دونه و از حقوقشون محروم میکنه درحالیکه اصلا روح و روانشون بهشون اجازه نمیده جنایت کنند (چون از لحاظ روحی سالمند) ، بخاطر خانواده و فرزندانشون چه فداکاری ها که نمی کنند و درصد زیادی از اونها مهربون هستند .

وقتی "بعضی از" مردها ارزشی واسه زنها قائل نیستن، آیا وقتش نرسیده که خانمها یک فکری به حال این موضوع بکنن و به قول معروف باغچه خودشونو خودشون بیل بزنن و منتظر و متکی به مردها نباشن؟ واقعا در برابر این مردهایی که وجدان ندارن و عده شون کم هم نیست ما خانمها باید چکار کنیم؟


* عبارات "بعضی از" به سوال اضافه شده اند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)