سلام به همه ی کاربران خانواده ی برتر...
بنده 23 ساله هستم و همسرم هم 28 ساله , حدود 3 ساله عقد هستیم و در طول این مدت با همسرم رابطه ی کاملی نداشتم و فقط در حد معاشقه بوده و در نهایت به ارضا شدن همسرم ختم میشه, من تا حالا در این مدت حتی یک بار هم به ارگاسم نرسیدم, نه اینکه همسرم نخواهند اتفاقا ایشون خیلی با حوصله و کار بلد هستند و از ارضا شدن یک طرفه هم به شدت ناراحت هستند ولی به این دلایل من به ارگاسم نمیرسم :
اوایل دوره ی عقدمان من با اکراه تن به معاشقه میدادم چرا که از پاره شدن پرده بکارتم می ترسیدم و همش این استرس در طول معاشقه همراهم بود و از یک طرفی هم استرس اینکه کسی وارد اتاق بشه و ببینه هم مزید بر علت بود چون هم من و هم همسرم برادر و خواهر مجرد داریم و جو خلوتی در خانه هایمان نبود....
بعد از مدتی این استرس ها کمتر شد چون دیگه پخته تر شده بودیم و خیلی بهتر مدیریت رابطه میکردیم به همین دلیل راحت تر از قبل به همسرم اجازه ی معاشقه میدادم و خودم هم تا حدودی همراهیش می کردم ( تمایل دارم ) تا اینکه متوجه ی یه حالتی در خودم شدم که باعث میشد من بازم به ارگاسم نرسم , همه میدانیم که ارضا شدن زن در معاشقه بیشتر از طریق مالش کلیتوریس حالا یا با دست یا اندام جنسی مرد می باشد , ولی وقتی این ناحیه از اندام جنسی من توسط همسرم مالش داده میشود تحریک میشوم و لذت می برم ولی به پنج دقیقه نرسیده لذتم به یه حدی که رسید سریع فروکش میکنه ( نه ترشحی دارم و نه هیچ حالتی از نشانه های ارگاسم) و دیگه هیچ تمایلی به ادامه ی رابطه ندارم و سریع زده میشوم و اگر هم همسرم بازم ادامه بدهد هیچ لذتی نمی برم ....
مدتی ست که من متوجه این حالت شدم ولی فکر نمیکردم چیز خاصی باشه ولی الان که با همسرم صحبت کردم و این شرایط رو براش توضیح دادم خیلی ناراحت شدن و میگن باید پیش دکتر بریم و همش ترس دارن که نکنه من مشکلی در ارضا شدن دارم و این مشکل زندگی آیندمون رو تحت تاثیر قرار بده, آخه ما حدود 2 ماه دیگه میخوایم عروسی کنیم....
از همه ی کاربران مخصوصا متاهل ها میخوام که جواب بدن که آیا من مشکل دارم؟
یا این که این مسئله خاص دوره ی عقده؟
اگه بخوام پیش دکتر برم به چه دکتری (نوع تخصص) مراجعه کنم ؟